تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819040590




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برتری سپاهان مقابل الهلال/ استقلال تنها نماینده ناکام ایران


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

لیگ فوتبال قهرمانان باشگاه های آسیا؛ برتری سپاهان مقابل الهلال/ استقلال تنها نماینده ناکام ایران اصفهان - ایرنا - دیدار تیم های فوتبال سپاهان ایران و الهلال عربستان سعودی در هفته دوم لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا با نتیجه 3 بر 2 به سود سپاهان پایان یافت.


به گزارش ایرنا، این دیدار امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و تیم سپاهان ایران ابتدا با گل دقیقه 17 اروین گولکو از روی پاس زیبای محرم نویدکیا از میهمان خود پیش افتاد.
در دقیقه 27، تیم الهلال عربستان سعودی توسط کاستلو به گل تساوی رسید و در دقیقه 33 نیز تیاگو نوز دومین گل الهلالی ها را به ثمر رساند و نیمه نخست با نتیجه 2 بر یک به سود نماینده عربستان به پایان رسید.
در نیمه دوم سپاهان تلاش زیادی برای جبران نتیجه بازی کرد تا اینکه شریفی در دقیقه 72 موفق شد گل تساوی این تیم را وارد دروازه الهلال کند.
در دقیقه 79 داور بازی پس از برخورد توب به دستان مدافع الهلال ضربه پنالتی اعلام کرد اما هادی عقیلی این فرصت را هدر داد.
در دقیقه (1+90) جواهیر سوکای گل برتری سپاهان را به ثمر رساند و نمیانده ایران در نهایت با حساب 3 بر 2 به برتری رسید.
تیم سپاهان ایران در نخستین بازی خود در لیگ فوتبال قهرمانان باشگاه های آسیا با نتیجه 3 بر یک مقابل میزبان خود السد قطر شکست خورده بود و الهلال عربستان در بازی خانگی مقابل الاهلی امارات عربی متحده به تساوی 2 بر 2 رسیده بود.
تیم های سپاهان ایران و الهلال عربستان روز چهارشنبه 28 اسفند ماه در هفته سوم لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا به ترتیب میهمان و میزبان الاهلی امارات عربی متحده و السد قطر خواهند بود.
تیم تراکتورسازی تبریز نیز دقایقی پیش در قطر مقابل لخویا قطر به تساوی رسید.
ورزشی (2). ** 7537 ** 7132
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن