تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820509445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش گاتزتا دلو اسپورت از روند انتخاب کواچ


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گزارش گاتزتا دلو اسپورت از روند انتخاب کواچ
کواچ در اولين روز استراحتش پس از جام حذفي ايتاليا (فينتا)، قرارداد ارسالي از تهران را امضا و همين موضوع مديران تيم پروجا را خيلي ناراحت کرد.

به گزارش تسنيم، روزنامه ايتاليايي گاتزتا دلو اسپورت در شماره امروز خود گزارش مختصري از روند انتخاب سرمربي تيم ملي واليبال ايران پس از رفتن ولاسکو به چاپ رسانده که بخش‎هايي از آن در ذيل مي‌آيد:

"در حاليکه ايران در چند هفته گذشته، گزينه سرمربيگري تيم ملي واليبال خود را در ايتاليا جستجو کرده بالاخره اين مسووليت را تا المپيک 2016 برزيل به اسلوبودان کوواچ سپرد. اين سرمربي صربستاني که در حال حاضر هدايت تيم «سير سيفتي پروجا» در سري A1 واليبال ايتاليا را بر عهده دارد،‌ ميراث دار خوليو ولاسکويي شده که 2 قهرماني متوالي قاره آسيا را براي ايران به ارمغان آورده و بايد در ليگ جهاني و مسابقات قهرماني جهان با تيم‌هاي قدرتمندي از جمله ايتاليا روبرو شود.

فدراسيون واليبال ايران بايد محتاط عمل مي‌کرد. آنها پيش از کواچ با لورنزو برناردي و آندره آناستازي هم به توافق رسيده بودند ولي قراردادي بين دو طرف به امضا نرسيده بود. اما اين پازل سرمربيگري تيم ايران، جور ديگري چيده شد و تا امضاي قرارداد پيش رفت تا «بوبان» سرمربي تيم ملي ايران تا المپيک 2016 برزيل شود.

به نظر مي‌رسد اين انتخاب تا حدودي هم تحت تاثير حضور تيم پروجا در فينال جام حذفي ايتاليا و موفقيت کواچ در نايب قهرماني تيمش در اين جام باشد. پروجا در فينال مغلوب ماچه‌راتا شد.

کواچ بعد از کسب عنوان نايب قهرماني جام حذفي در شهر بولونيا، 2 روز به شاگردان و البته خودش استراحت داد. او در اولين روز استراحتش، قرارداد ارسالي از تهران را امضا و همين موضوع مديران تيم را خيلي ناراحت کرد.

بينو ريتسوتو مدير ورزشي تيم واليبال پروجا در اين مورد فقط گفت: «متاسفانه درست است. تمام پيشرفت ما در اين مدت به خاطر همکاري و تلاش‌هاي بوبان کواچ بود.» به کار بردن کلمه "متاسفانه"، عمق ارتباط بين مسوولان تيم پروجا و سرمربي صرب تيم خود را نشان مي‌دهد. مدير ورزشي پروجا با قضيه جدايي کواچ کاملا احساسي برخورد کرده و صحبت او چندان فني نيست.

حالا همه منتظرند تا کواچ به صورت رسمي به عنوان سرمربي تيم ملي ايران در تهران معرفي شود و کارش را به جاي ولاسکو که قهرمان قاره آسيا شده، شروع کند. همچنين خيلي‌ها منتظر رويارويي ايران و ايتاليا در مسابقات قهرماني جهان - شهريور آينده - در لهستان هستند. کواچ، اواسط فرودين 1393 در تهران حضور خواهد داشت.

خوليو ولاسکو سرمربي سابق تيم ملي واليبال ايران با تقاضاي فدراسيون واليبال آرژانتين به کشورش برگشت و کواچ نيز تيمي را ترک مي‌کند که با او به پيشرفت‌ غيرقابل باوري رسيده است.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

چهارشنبه 1392/12/21 11:12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن