تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن در گرفتارى صبور است، و منافق در گرفتارى بى تاب.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803033854




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بايد براي بازگشت صنعت نفت به جايگاه واقعي خود تلاش كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ اسفند ۱۳۹۲ (۹:۱۲ق.ظ)
قائم مقام وزير نفت: بايد براي بازگشت صنعت نفت به جايگاه واقعي خود تلاش كنيم قائم مقام وزير نفت گفت: بايد براي رسيدن صنعت نفت به جايگاه واقعي اش در چارچوب اقتصاد مقاومتي تلاش كنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، سيدكاظم وزيري هامانه در پنجمين گردهمايي مديران منابع انساني شركت ملي نفت ايران اظهاركرد: بايد تمام تلاش خود را براي رسيدن نفت به جايگاه واقعي اش در چارچوب اقتصاد مقاومتي انجام دهيم.
وي با اشاره به اينكه 2 عامل منابع انساني و منابع مالي نقش مهمي در توسعه صنعت نفت دارند، افزود: اگر منابع انساني نباشد، بخش دوم هيچ خاصيتي ندارد اما اگر بخش دوم نباشد و تحريم هم باشد با همت نيروي انساني مي توان كارهاي بزرگي انجام داد.
قائم مقام وزير نفت ادامه داد: تحريمها هنوز ادامه دارد. هرچند به تازگي كمي تحريم كنندگان به ايران روي خوش نشان مي دهند، اما نمي دانيم چه مقصودي دارند. از اين رو بايد به منابع انساني تكيه كنيم چون آنها سرمايه هاي بزرگ صنعت نفت هستند.
وي با بيان اينكه در بخش منابع انساني وظيفه ماست كه توانمنديهاي نيروي انساني را شناسايي و تمام امكانات لازم براي آنها را فراهم كنيم گفت: ما بايد تلاش كنيم تا شخصي كه به نفت مي پيوندد، عضو خانواده بماند.
هامانه با اشاره به اينكه بايد حواسمان به نيروي انساني بعد از بازنشستگي هم باشد، گفت: خداي نكرده نبايد اجازه دهيم بازنشستگان به روزمرگي بيفتند.
هامانه با اشاره به اينكه متاسفانه آثار گذشته در صنعت نفت هنوز از بين نرفته است، افزود: در حال حاضر بدگويي در بين كاركنان نفت زياد است و نگراني از آينده در بين كاركنان موج مي زند اين در حالي است كه قبلا اينگونه نبود و اگر كاركنان از هم گله مند بودند ولي بدگويي نمي كردند.
هامانه با اشاره به اينكه وظيفه اصلي مديريت منابع انساني جذب، آموزش، هدايت، تامين رفاه و برخورد با عدالت با افراد است، تاكيد كرد: مي توان گفت روزي امور اداري موفق است كه كاري از اول تا آخر طبق روال عادي انجام شود. اينكه براي انجام كاري بارها و بارها به امور اداري مراجعه شود، روش درستي نيست.
وي در بخشي از سخنانش به پيوند كار و پول اشاره كرد و گفت: نبايد پيوند بين كار و پول برقرار باشد بلكه كار بايد براي كار انجام شود. هامانه يادآور شد: در گذشته چيزي به عنوان اضافه كاري در صنعت نفت وجود نداشت اما همكاران با جان و دل كار مي كردند.
وي همچنين درباره جذب نيروي انساني گفت: افزايش تعداد كاركنان يك صنعت نشان دهنده پيشرفت نيست. همچنين در انتخاب افراد بايد به شايستگي آنها توجه كرد و به آموزش آنها بها داده شود.
هامانه با اشاره به اينكه تعداد نيروي انساني صنعت نفت از 87 هزار نفر در سال 86 به 210 هزار نفر در حال حاضر رسيده است، اظهار كرد: اين در حالي است كه توليد نفت كاهش پيدا كرده و بسياري از واحدها غير فعال هستند اما تعداد نيروي انساني زياد شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن