تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814608341




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جمهوری اسلامی در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جمهوری اسلامی در یک نگاه تهران - ایرنا - روزنامه جمهوری اسلامی تیتر اول چهارشنبه بیست و یکم اسفند را «اقتصاد مقاومتی، تدبیری راهبردی است» با روتیتر 10 مولفه راهبردی برای اقتصاد مقاومتی از بیانات رهبر انقلاب انتخاب کرد.


جمهوری اسلامی نوشت: حضرت آیت الله خامنه ای در ابتدای سخنان خود، هدف از برگزاری جلسه ای با چنین ترکیبی از مسئولان نظام را ایجاد زمینه همدلی و هم فکری برای اجرای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی، شتاب بخشیدن به پیشرفت کشور و حرکت در مسیر تحقق آرمانهای بلند نظام اسلامی دانستند.
ایشان با اشاره به ابلاغ سیاستهای مختلف و متنوع در سالهای قبل، خاطرنشان کردند: هدف از ابلاغ این سیاستها، ارائه نقشه راه در هر بخش بود اما در موضوع سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی، هدف از ابلاغ آن، تنها ارائه نقشه راه نیست بلکه ارائه شاخص های لازم و صحیح برای پیمودن راه نیز مد نظر بوده است.
«نرخ سود بانکی باید آزاد شود تا تورم کاهش یابد»، «کشف 4 میدان جدید نفت و گاز»، «درخواست اوکراین از آمریکا و انگلیس برای حمایت نظامی از این کشور» و «ثبت شکایت جدید علیه مدیرعامل سابق تامین اجتماعی و میلیادر نفتی» از عنوان دیگر صفحه اول جمهوری اسلامی است.
سرمقاله این روزنامه به «اینده اخوان المسلمین» اختصاص یافته است.
جمهوری اسلامی در ستون ثابت جهت اطلاع خبر از پدیده ای جدید در خیابان های تهران خبر داد. نوازندگی دختران خوش پوش جوان، پدیده جدید در خیابان های تهران. انتخاب به نقل از ˈروز نوˈ نوشت: اغلب صحنه های رویت شده از نوازندگی دختران در تهران مربوط به کودکان کم سن و سال در محدوده بازار بزرگ و برخی میادین اصلی شهر مثل میدان ولیعصر است که همراه پسر بچه های همسن و سال به نوازندگی پرداخته و پول جمع می کنند. این افراد اصولاً ظاهر کثیف یا لباس های نامرتب دارند و برای ایجاد حس ترحم در شهروندان، خود را به شکل و شمایل کودکان خیابانی در می آورند و لباس های کثیف و پاره می پوشند. اما به تازگی دخترانی جوان و زیبا که اغلب لباس های شیک و مرتب می پوشند و از بدلی جات هماهنگ با لباس برای دست ها و انگشت ها استفاده می کنند، در خیابان های شمال تهران مشاهده می شود که با هنرمندی هرچه تمام تر سنتور می زنند. کمتر می بینید این دختران سر خود را بالا بیاورند و به عابران نگاه کنند ولی با این حال کنار دستگاه سنتورشان، اسکناس های درشتی دیده می شود که عابران خم می شوند و به شکلی محترمانه، آن را هدیه می کنند.
اول ** 1610
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن