تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه در هر كس باشد منافق است اگر چه روزه دارد و نماز بخواند و حج و عمر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814796827




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش کامل آیین اعطای نشان و تجلیل از 12 مدال آور المپیک لندن


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

گزارش کامل آیین اعطای نشان و تجلیل از 12 مدال آور المپیک لندن تهران - ایرنا - آیین باشکوه اعطای نشان و تجلیل از مدال آوران بازی های المپیک 2012 لندن، سه شنبه شب با حضور معاون رییس جمهور، مسوولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک، روسای فدراسیون ها و جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان مطرح کشورمان برگزار شد.


به گزارش ایرنا، نخستین سخنران این مراسم که با حضور حدود 200 نفر از مسوولان، پیشکسوتان، قهرمانان و دیگر اهالی ورزش کشور در تالار سلمان فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد، «کیومرث هاشمی» رییس کمیته ملی المپیک بود.
رییس کمیته ملی المپیک در این مراسم از «محمدباقر نوبخت» معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور برای حضور در بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی دعوت کرد.
هاشمی گفت: با دعوت معاون رییس جمهور می خواهیم که وی شاهد تلاش ها و رشادت های قهرمانان ورزش کشورمان در عرصه بازی های آسیایی باشد.
وی همچنین اعلام کرد، امشب در کنار اعطای نشان های ویژه، مبالغ 70، 50 و 30 میلیون تومان به مدال آوران طلایی، نقره ای و برنزی بازی های المپیک اهدا خواهد شد.
در ادامه مراسم، محمدباقر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور به ایراد سخن پرداخت و گفت: ایران در همه عرصه ها، نیاز به داشتن افتخارآفرینان است.
وی اظهار داشت: من به نیابت از دولت برای تجلیل و تکریم از افتخارآفرینان ایران در جمع شما ورزشکاران و سروران گرامی حضور یافته ام. این وطن در تمامی عرصه ها نیازمند قهرمانان و افتخارآفرینان است.
نوبخت در ادامه با بیان اینکه در این مراسم جا دارد، از قهرمانانی یاد کنیم که سرافرازی این کشور را مدیون آنها هستیم، گفت: شهیدانی که قهرمانانه برای اینکه امروز من و شما در کشور سرافراز بمانیم از بین ما رفته اند، آنقدر جوانمردی و پایمردی کردند تا دشمن نتواند به حریم کشورمان نفوذ کند.
وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که ایران اکنون سرافرازتر از گذشته است.
سخنگوی دولت افزود: حقوق ملت ایران در هیچ یک از عرصه های دیپلماسی مخدوش نخواهد شد. امشب از سوی هیات وزیران و شخص رییس جمهور به اینجا آمده ام تا به همراه وزیر ورزش و جوانان از قهرمانان کشور تجلیل کنیم.
در ادامه، کلیپ افتخارآفرینی های ورزشکاران ایران در بازی های المیپک پخش شد و سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی ایرانی نیز به اجرای برنامه پرداخت.
بخش پایانی مراسم به اعطای نشان و اهدای پاداش های قهرمانان و مدال آوران بازی های المپیک 2012 لندن اختصاص داشت.
به این منظور محمدباقر نوبخت، محمود گودرزی، کیومرث هاشمی و شاهرخ شهنازی روی سن آمدند و ضمن نصب نشان ویژه کمیته بین المللی المپیک بر سینه قهرمانان بازی های المپیک 2012 لندن، جوایز 70، 50 و 30 میلیون تومانی مدال آوران را اهدا کردند.
هنگامی که نوبت به دریافت نشان و پاداش احسان حدادی نایب قهرمان پرتاب دیسک بازی های المپیک 2012 لندن و نخستین مدال آور دوومیدانی ایران در بازی های المپیک رسید، نوبخت درخواست کرد تا به وی همانند ورزشکاران طلایی پاداش داده شود.
در بیرون از سالن برگزاری مراسم بنری نصب شده بود که ورزشکاران و مقامات ورزشی با امضا بر روی آن، انصراف خود را از دریافت یارانه اعلام می کردند و بر این اساس، وزیر ورزش و جوانان و تعدادی از قهرمانان، روسای فدراسیون ها و مسوولان ورزش از دریافت یارانه نقدی نیز انصراف دادند.
محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک، علیرضا دبیر، سیدمحمد پولادگر، محمود مشحون، نواب نصیرشلال، کیانوش رستمی، بهداد سلیمی، احسان حدادی، امید نوروزی، محمد باقری معتمد، قاسم رضایی، سجاد انوشیروانی، صادق گودرزی و کمیل قاسمی از جمله انصراف دهندگان از دریافت یارانه نقدی بودند.
معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری در پایان این مراسم در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد، با توجه به در پیش بودن بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی و همچنین مسابقه های قهرمانی آسیا و جهان در سال آینده، دولت هر گونه حمایت لازم را از ورزش خواهد کرد.
اسامی 12 مدال آور ورزش ایران در بازی های المپیک 2012 لندن که در مراسم امشب (سه شنبه) تجلیل شدند، به قرار زیر است:
1 - کیانوش رستمی، مدال برنز وزنه برداری
2 - حمید سوریان، مدال طلای کشتی فرنگی
3 - امید نوروزی، مدال طلای کشتی فرنگی
4 - نواب نصیر شلال، مدال نقره وزنه برداری
5 - قاسم رضایی، مدال طلای کشتی فرنگی
6 - سجاد انوشیروانی، مدال نقره وزنه برداری
7 - بهداد سلیمی، مدال طلای وزنه برداری
8 - احسان حدادی، مدال نقره دوومیدانی
9 - محمد باقری معتمد، مدال نقره تکواندو
10 - صادق گودرزی، مدال نقره کشتی آزاد
11 - احسان لشکری، مدال برنز کشتی آزاد
12 - کمیل قاسمی، مدال برنز کشتی آزاد
ورزشی (5). ** 7537 ** 1590 ** 1589
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن