تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بدانيد كه هر كس در راه حق از دنيا برود، به بهشت و هر كس در راه باطل از دنيا برود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819176435




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهروان: مسئول تیم الهلال باید از ملت ایران عذرخواهی کند/ فوتبال محل دوستی‌ها است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
بهروان: مسئول تیم الهلال باید از ملت ایران عذرخواهی کند/ فوتبال محل دوستی‌ها است
رییس کمیته مسابقات فوتبال در خصوص گفته‌های رییس باشگاه الهلال عربستان نسبت به مشکل داشتن با ایرانی‌ها گفت: فوتبال محل دوستی‌ها است و جای این صحبت ها نیست.
غلامرضا بهروان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مراودات ایرانی ها با عرب ها بیشتر از این صحبت ها است که برخی از افراد بخواهند نظر شخصی‌شان را بدهند.
 
بهروان در ادامه اظهار داشت: من شنیده ام که رییس باشگاه الهلال مصاحبه‌اش را تکذیب کرده است به هر حال اگر این صحبت ها را کرده باید از ملت ایران عذرخواهی کند.
 
وی عنوان کرد: مردم اصفهان با فرهنگ هستند و با میزبانی شایسته باید به عرب ها نشان دهند که حرفشان در مورد ایران درست نیست.
 
رییس کمیته مسابقات فوتبال اظهار داشت: ما ایرانی‌ها برخی از مواقع زیاد از حد مهربان می‌شویم. این موضوع باعث می‌شود که برخی‌ها قدرت جسارت پيدا کنند! ما ایرانی‌ها در مهمان نوازی سرآمد هستیم و این بی‌انصافی است که این طور در مورد ما حرف زده شود.
 
وی در مورد شکایت اجتماعی از باشگاه الهلال عربستان گفت: این موضوع ملی است اگر گزارش های لازم برسد موضع‌گیری‌مان را اعلام می‌کنیم.
 *مدرکی مبنی بر تبانی در لیگ یک به دستمان نرسیده
 
بهروان در خصوص مسئله تبانی در لیگ دسته اول گفت: ما به خاطر حساسیت بازی های باقیمانده لیگ دسته یک ستادي تشکیل دادیم و نظارت ویژه‌ای بر روی بازی های لیگ دسته یک انجام می‌دهیم.
 
وی در ادامه اظهار داشت: همچنین بازی هایی که احتمال تبانی در آنها وجود دارد به طور دقیق نظارت می‌کنیم به هر حال سند و مدرکی هنوز به دستمان نرسیده است.
 
بهروان عنوان کرد: با تیم هایی که انگیزه زیادی برای بقيه بازی ها ندارندصحبت کردیم که با صلابت بازی کنند تا شائبه‌ای به وجود نیاید.
 
رییس کمیته مسابقات فوتبال تصریح کرد: جلساتی در چند روز گذشته با رییس کمیته داوران، دکتر هاشمیان رییس کمیته پزشکی فدارسیون فوتبال و مسئولان تیم‌های لیگ دسته یک داشتیم و در مورد بازی‌های پایانی لیگ دسته یک با یکدیگر بحث و گفتگو کردیم.

وی بیان کرد: به هر حال ما تمام بازی‌های لیگ دسته یک را رصد می‌کنیم تا شائبه‌ای در مورد تابانی در هفته‌های پایانی اتفاق نیافتد.
در حال حاضر مواردی که مطرح شده قابل استفاده نیست.

*انرژی مان را صرف مشکلات مالی می‌کنیم
 
وی در مورد مشخص شدن تراز مالی باشگاه‌ها در فصل بعد گفت: از همان ابتدای فصل به تیم‌ها گفته ايم که وضعیت مالی شان را مشخص کنند و به سازمان لیگ ارائه دهند. چرا که مشخص شدن تراز مالی باشگاه‌ها جزو الزامات AFC است.

وی در ادامه اظهار داشت: علاوه براین تیم‌های لیگ دسته یک هم از فصل آینده باید تراز مالی شان را به سازمان لیگ ارائه دهندو این طور  نباشد که بودجه یک باشگاه دو میلیارد تومان است اما بازیکن 4 میلیاردی می‌گیرد. اگر تراز مالی باشگاه‌ها مشخص شود تنگناهای مالی تیم‌ها به پایان می‌رسد.

بهروان درمورد وضعیت تیم صبا گفت: طی تماس با مسئولان صبا متوجه شدیم که طی چند روز آینده مشکلات مالی این تیم برطرف می‌شود و بازیکنان هم سر تمرینات حاضر می‌شوند. 

وی عنوان کرد: در حال حاضر ما بیشتر انرژی و وقت مان صرف مسائل مالی باشگاه‌ها شده است که باید فکری برای این مشکل کنیم.
وی در مورد احتمال تعیین سقف قرار داد در فصل آینده گفت: درباره این موضوع هیچ بحثی نشده است. هیئت رئيسه بعد از اتمام بازی های لیگ برتر در این باره تصمیم می‌گیرند.

بهروان درخصوص احتمال 18 تیمی شدن لیگ برتر به خاطر آیت‌اللهی نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت: من این موضوع را تکذیب می‌کنم ما به خاطر یک مسئول تعداد تیم‌ها را افزایش نمی‌دهیم. به طور حتم فصل بعد هم لیگ 16 تیمی برگزار می‌شود.

وی در پایان درباره جوانگرایی در لیگ برتر خاطرنشان کرد: طرح‌هایی برای جوان شدن لیگ داریم که امیدوارم به خوبی در تیم‌ها اجرا شود.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن