تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801629877




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم ملی فوتبال ایران با موزامبیک دیدار می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تیم ملی فوتبال ایران با موزامبیک دیدار می کند تهران - ایرنا - دبیرکل فدراسیون فوتبال از دیدار دوستانه تیم های ملی فوتبال ایران و موزامبیک خبر داد.


به گزارش ایرنا، «مهدی محمدنبی» روز جمعه در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال در باره اردویی که برای بازی با تیم های ملی کویت و گینه برگزار می شود، اظهار داشت: از 34 بازیکنی که به تیم ملی فوتبال دعوت شده اند، 23 نفر در تمرین امروز (جمعه) حضور داشتند. بیت آشور صبح زود به ایران آمد و فعلا استراحت می کند. جهانبخش، دژاگه، قوچان نژاد، داوری و حقیقی هم روز بازی با کویت می رسند. تعدادی از بازیکنان تراکتورسازی و سپاهان هم امروز به تیم ملی ملحق خواهند شد. در مجموع تمام بازیکنان اصلی برای بازی با گینه در اختیار کارلوس کی روش هستند و فقط
چهار لژیونر در بازی با کویت نخواهند بود.
دبیرکل فدراسیون فوتبال همچنین درباره صحبت طولانی مدت کی روش در ابتدای تمرین با بازیکنان گفت: کی روش در ابتدای تمرین 15 دقیقه با بازیکنان صحبت کرد و این اتفاق طبیعی است. او باید برنامه های تیم ملی را با بازیکنان مرور کند و در کنار این اخبار را هم به آنها می گوید.
وی درادامه در تشریح اردوهای آینده تیم ملی گفت: اردوی بعدی تیم ملی روز 24 فروردین ماه در شهر ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی برگزار می شود. ما با چهار تیم باشگاهی آفریقای جنوبی بازی می کنیم.
قرار است در این اردو با یک تیم همجوار آفریقای جنوبی بازی کنیم که موزامبیک خواهد بود. همچنین مکاتباتی با رییس فدراسیون فوتبال مقدونیه داشته ایم و آنها اعلام آمادگی کردند تا با تیم ملی فوتبال ایران در اردوی اروپا بازی کنند. در ادامه به تهران می آییم و اردوی نهایی در شهر سائوپائولو برزیل خواهد بود. قرار است روز 30ماه مه با آنگولا بازی کنیم و در سائوپائولو نیز با تیم ترینینداد و توباگو بازی کنیم.
نبی از برگزاری مراسم بدرقه برای تیم ملی فوتبال خبر داد و افزود: قرار است در مراسمی که شایسته ملی پوشان باشد آنها را بدرقه کنیم و خبرنگاران هم نگران سردی و گرمی هوا نباشند. چون قرار است برای این کار سالن بگیریم.
وی درباره دستیاران پرشمار کی روش نیز به مزاح گفت: من به کی روش گفتم که اگر دستیار کم آوردید من هم در خدمتم!
دبیرکل فدراسیون فوتبال همچنین درباره جدایی سیموئز و دستیاران بعدی کی روش در تیم ملی تصریح کرد: سیموئز به دلیل مشکل خانوادگی اجازه گرفت و از تیم ملی جدا شد اما قرار است دو مربی برزیلی که با باشگاه کورینتیانس کار می کنند، در اردوی سائوپائولو به ما ملحق شوند. برای دستیار ایرانی هم صحبتی با کی روش نداشتیم. او فعلا تمرکزش بیشتر در این اردو روی موجودی هایش است. مربی آرژانتینی که در کورینتیانس کار می کند دو روز دیگر به تیم ملی ملحق خواهد شد.
نبی در پاسخ به این پرسش که دلیل حضور مربی کیک بوکسینگ در کادر فنی تیم ملی فوتبال چیست، عنوان کرد: صفایی قهرمان کیک بوکسینگ است و دو، سه مدال طلای جهان دارد. او مربی رزمی محسوب می شود. به هر حال چون کارلوس کی روش این تجربه را با تیم های قبلی اش داشته و می داند که بازیکنان تیم ملی نیازمند هستند تا با مربیان رزمی که تخصص دارند، هم کار کنند.
به گفته وی، این مربی در بحث آمادگی از لحاظ تمرکز، فکری و جسمانی و همچنین رفلکس بازیکنان کار خواهد کرد. می دانیم که رفلکس بازیکنان آرژانتین 9 ثانیه است و رساندن رفلکس بازیکنان ایرانی به این سطح از وظایف صفایی خواهد بود.
نبی ادامه داد: او در تمام اردوها شرکت می کند اما فعلا به مشاهده می پردازد و کار اصلی اش در اردوی سائوپائولو خواهد بود. ما نیاز به کار رزمی نداریم چون من هم رزمی می دانم. صفایی بیشتر برای بالا بردن قوای جسمانی و رفلکس بازیکنان در تیم ملی فوتبال حضور دارد.
وی همچنین درباره تمدید قرارداد کی روش نیز مطرح کرد: توافق ضمنی با کی روش داشتیم که تا سال 2018 در تیم ملی فوتبال باشد. او قبول کرده و باید این توافق ها را روی کاغذ بیاوریم.
نبی در پایان از ارسال 150 توپ توسط فیفا برای تمرین های تیم ملی فوتبال ایران خبر داد.
ورزشی. ** 1589 **
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن