تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزّوجلّ به موسى عليه‏السلام وحى كرد: اى موسى! به زيادى ثروت شاد مشو و در هيچ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803925664




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حادثه هواپیمای ناپدیدشده مالزی، تروریستی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: حادثه هواپیمای ناپدیدشده مالزی، تروریستی نیست


حادثه ناشی از یک اقدام تروریستی و یا مبتنی بر تئوری توطئه نیست. زمانی که اینترپل(پلیس بین الن) از ناپدید شدن پرواز شماره ۳۷۰ باخبر شد، ما فوری به منظور کمک رسانی به کشورهای درگیر، اعلام آمادگی کردیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ، رونالد نوبل، مدیرکل اینترپل، در نشست خبری خود، در لیون فرانسه گفت: به این نتیجه رسیده است حادثه پرواز 370 تروریستی نبوده است و افرادی که از گذرنامه های مسروقه استفاده کردند احتمالا تروریست نبوده اند.   برابر این گزارش، هویت دو فرد ایرانی را بر اساس اطلاعات مندرج در گذرنامه های ایرانی آنها منتشر کرد.
وی تاکید کرد: اولویت اصلی ما پایان دادن به تردیدهای آزاردهنده در این باره است؛ در حقیقت این حادثه ناشی از یک اقدام تروریستی و یا مبتنی بر تئوری توطئه نیست. زمانی که اینترپل از ناپدید شدن پرواز شماره 370 باخبر شد، ما فورا به منظور کمک رسانی به کشورهای درگیر اعلام آمادگی کردیم. اینترپل هنوز آمادگی دارد به تعهدات خود عمل کند تا سرنوشت پرواز شماره 370 مشخص شود.
مدیر کل اینترپل تصریح کرد: ما همچنین با تمام کشورهای عضو به منظور دستیابی به سرنخ ها همکاری کردیم. ما تمام گزینه ها از جمله تروریسم ، جنایت سازمان یافته و مسافرت غیر قانونی ، چه در شکل قاچاق انسان یا قاچاق مواد ، را بررسی کردیم. ما اطلاعاتی داریم که تا کنون به اطلاع عموم نرسیده است. تصاویری از دو نفر مظنون به داشتن گذرنامه های مسروقه ایتالیایی و اتریشی به منظور سوار شدن به هواپیما شماره 370 در رسانه ها پخش شد.
رونالد نوبل تفما عکسی که این دو نفر را نشان می دهد در اختیار داریم. این دو نفر با گذرنامه مسروقه، ایتالیایی یا اتریشی مسافرت نکرده اند. این تصاویر نشان می دهد که این دو نفر گذرنامه ایرانی دارند.
مشخصات نفر اول با توجه به گذرنامه پوری نور محمدی (pouri nourmohammadi ) به تاریخ تولد 30 آوریل 1995 است. رسانه ها از 19 ساله بودن این فرد خبر داده بودند. تکرار می کنم این اطلاعات مربوط به اطلاعات مندرج در گذرنامه ایرانی هستند. نیاز است که هویت این فرد به کمک رسانه ها و دیگران تایید شود.
نفر دوم ، که رسانه ها به نام او اشاره ای نکردند، با نام دلوار سید محمد رضا (delavar seyed mohammad reza) ، تاریخ تولد 21 سپتامبر 1984 است.
تا کنون گزارشی مبنی بر سرقت هیچ کدام از این گذرنامه های ایرانی در پایگاه های اطلاعات اینترپل وجود ندارد. بنابراین در صورتی که خطوط هوایی یا مرزبانان، قصد مقایسه این اطلاعات با داده های اینترپل را داشته باشند، سرنخی نمی توانند پیدا کنند.
دانلود

 

لینک را کپی کنید


سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن