تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815368483




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ششمين نشست تخصصي با موضوع شادي و نشاط برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ اسفند ۱۳۹۲ (۱۶:۲۹ب.ظ)
ششمين نشست تخصصي با موضوع شادي و نشاط برگزار شد ششمين نشست تخصصي از سلسله برنامه هاي بر امواج فرهنگ و هنر با مضوع شادي و نشاط برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج کرمانشاه؛ با حضور سهراب دل انگيزان مدرس دانشگاه در حوزه اقتصاد ، دکتر رحيمي زنگنه سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان کرمانشاه و هدايت حيدري رئيس انجمن نمايش استان در محل مجتمع انتظار برگزار شد.
رحيمي زنگنه در اين جلسه به موضوع شادي و نشاط اشاره و بيان داشت : يکي از عوامل و موانع شادي و نشاط در جامعه دلبستگي و تعلقات شديد دنيوي است و راه زدودن اين تعلقات عشق حقيقي و کسي که به دنيا تعلقات دنيوي نداشته باشد نمي تواند انسان غمگيني باشد.
وي افزود : اولياء الهي و انسان کامل غم دنيا را از خود دور کرده اند و به همين دليل داراي صفاي باطني هستند.
وي در بخش ديگر از سخنان خود گفت : اگر فرهنگ را عامل توسعه بدانيم يقينا زمينه رشد معنوي جامعه فراهم خواهد آمد لذا بايد در مسير رشد و توسعه جامعه به فرهنگ اولويت داده شود.
سخنران ديگر اين برنامه هدايت حيدري به موضوع شادي و نشاط در اسلام اشاره و بيان داشت : نشاط باعث مي شود انسان از غم و اندوه دور شود و زمينه انس و الفت را در بين انسانها فراهم مي کند.
رئيس انجمن نمايش استان کرمانشاه به شادي و نشاط در ذات دين است و انسان بدون شادي و نشاط نمي تواند در زندگي موفق باشد و اساسا انسان اندوهگين ، انساني است که توانايي کار کردن ندارد و نمي تواند تحرک داشته باشد.
وي به سطوح مختلف شادي و نشاط اشاره و بيان داشت : يکي از وجوه نشاط در جامعه زيبايي ها است که زيبايي هاي هستي باعث ايجاد نشاط در جامعه مي شود.
وي باشاره به تاکيد اسلام به خوشرويي گفت : خوشرويي از توصيه هاي اسلام است و در واقع خوشرويي زمينه جذب ديگران را فراهم مي کند ف چرا که انسانها ذاتا ميل به خوشي دارند.
حيدري افزود : اگر شاد باشيم مي توانيم تحرک داشته باشيم و همين موضوع زمينه براي کارايي بيشتر ما فراهم مي کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن