تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815601402




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عمار حکیم: دنیای اسلام از قدرت بی نظیری در جهان برخوردار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عمار حکیم: دنیای اسلام از قدرت بی نظیری در جهان برخوردار است تهران- ایرنا- «سید عمار حکیم» رییس مجلس اعلای اسلامی عراق گفت: جهان اسلام با برخورداری از ثروت های دینی، سیاسی، تمدن کهن و موقعیت راهبردی، از قدرت بی نظیری در جهان برخوردار است.


حکیم روز سه شنبه در حاشیه همایش بین المللی نقش دنیای اسلام در هندسه قدرت جهانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بر ضرورت وحدت مسلمانان برای مقابله با جهان استکبار تاکید کرد و گفت: خوشبختانه موج بیداری اسلامی موجب نزدیکی بیشتر مسلمانان شده است.
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران الگوی بسیار مهم و ارزنده ای برای بیداری اسلامی است و دیگر کشورهای اسلامی باید از تجربیات ایران استفاده کنند.
حکیم، بیداری اسلامی را موجب نزدیکی بیشتر کشورهای مسلمان دانست و خواستار اهتمام مسلمانان برای صیانت از بیداری اسلامی و ممانعت از دخالت بیگانگان شد.
وی همچنین با اشاره به حمایت های عربستان و قطر از دشمنان اسلام حقیقی، گفت: متاسفانه این کشورها با حمایت از گروه های تکفیری آگاهانه و یا ناآگاهانه به اسلام ضرر می زنند.
حکیم همچنین انتخابات پارلمانی آتی عراق را فرصتی برای برپایی دمکراسی و عاملی برای پایان دادن به طایفه گرایی و اختلافات قومی در عراق دانست و گفت: مردم عراق نباید فریب دشمنان و تبلیغات مسموم آنها را بخورند.
وی ضمن ابراز تاسف از خروج مقتدا صدر از صحنه سیاسی، تصریح کرد: عراق در این برهه حساس بیش از پیش نیازمند همدلی و وحدت مسوولان و مردم این کشور است.
مترجمام/ سیام** 1453**1572
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن