تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819520500




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداري به دنبال رشد و توسعه ورزش همگاني است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ اسفند ۱۳۹۲ (۱۴:۴۶ب.ظ)
مدير امور تربيت بدني همگاني شهرداري مشهد: شهرداري به دنبال رشد و توسعه ورزش همگاني است در حال حاضر 27 سالن ورزشي، 160 زمين ورزشي روباز و 450 ايستگاه بدنسازي پارکي در سطح محلات فعال هستند.
به گزارش خبرگزاري موج از روابط عمومي شهرداري مشهد، حسين نخعي شريف در مراسم اختتاميه چهارمين دوره المپياد ورزشي آقايان محلات مشهد که در فرهنگسراي غدير برگزار شد، اظهار کرد: يکي از انتقادات نسبت به مجموعه شهرداري اين است که چرا اين نهاد وارد عرصه تيم‌داري نمي‌شود؛ به نظر ما بهتر است هزينه گزافي که براي 20 نفر در يک تيم مي‌شود، در عرصه ورزش همگاني و در سطح محلات صرف شود تا نتايج آن در سال‌هاي آينده پشتيبان ورزش استان و کشور باشد.
وي ادامه داد: در حال حاضر فعاليت 27 سالن ورزشي، 160 زمين ورزشي روباز و 450 ايستگاه بدنسازي پارکي در سطح محلات ارزشمندتر از تمرکز روي يک تيم با اعضاي محدود است زيرا اين امکانات در بروز استعدادهاي ورزشي به کليه شهروندان کمک مي‌کند.
نخعي شريف با اشاره به مصوبات شوراي اسلامي شهر مشهد تصريح کرد: يکي از تاکيدات شوراي اسلامي شهر در دوره سوم و در دوره کنوني اين است که شهرداري در توسعه ورزش همگاني در سطح محلات هزينه کند چرا که سرمايه‌گذاري در اين بخش در آينده ورزشي مشهد و استان و حتي کشور تاثيرگذار خواهد بود.
مدير امور تربيت بدني همگاني شهرداري مشهد اضافه کرد: يکي از ويژگي‌هاي اصلي اين رقابت‌ها علاوه بر شادي، نشاط و بهينه‌سازي اوقات فراغت، تقويت و ايجاد هويت محله‌اي در شرکت کنندگان است، ارتباطاتي که بين جوانان و نوجوان در اين مسابقات شکل مي‌گيرد خالص‌تر و ماندگارتر خواهد بود چرا که جسم و روح نوجوانان و جوانان در اين سنين از پاکي بيشتري برخوردار است.
وي با بيان اينکه مسابقات محلات همچون گنجي پنهان است، اظهار کرد: اگر به هرم مسابقات ورزشي توجه کنيم متوجه خواهيم شد که ورزش همگاني در کف اين هرم قرار داشته و از همه طيف‌هاي سني و اقشار مختلف در آن حضور دارند و اين بهترين فرصت است تا شهروندان با بهره‌مندي از اين ظرفيت استعدادهاي ورزشي خود را به ظهور رسانند.
نخعي شريف با اشاره به برگزاري چهارمين دوره المپياد ورزشي محلات خاطرنشان کرد: خوشبختانه دوره جديد اين المپياد با تعداد بيشتري از شرکت کنندگان نسبت به سال‌هاي گذشته برگزار شد و تعداد تيم‌ها و مسابقات اين دوره بيشتر از المپيادهاي پيشين بود با اين حال برگزاري اين مسابقات خالي از عيب نبوده و تلاش ما اين است که سال به سال اين نواقص کمتر باشد.
نخعي شريف همچنين به رشته‌هاي ورزشي چهارمين دوره المپياد ورزشي آقايان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: اين دوره از مسابقات در 12 رشته ورزشي برگزار شد که 2853 تيم در قالب 11 هزار و 229 مسابقه به رقابت با يکديگر پرداختند، 35 هزار و 420 ورزشکار در بخش آقايان شرکت داشتند.
مدير امور تربيت بدني همگاني شهرداري مشهد گفت: بايد توجه داشت که اکثر اين مسابقات به صورت دو مرحله‌اي برگزار شده است؛ مرحله ابتدايي اين رقابت‌ها در سطح مناطق سيزده‌گانه شهرداري و مرحله دوم آن نيز با عنوان مرحله شهري با همکاري اداره ورزش و جوانان شهرستان مشهد و توسط هيات‌هاي ورزشي مرتبط برگزار شد.
نخعي شريف در ادامه به تشريح تعداد تيم‌ها و مسابقات برگزار شده در رشته‌هاي مختلف اين مسابقات پرداخت و گفت: در رشته ورزشي فوتبال580 تيم در قالب 1145 مسابقه با يکديگر به رقابت پرداختند؛ تعداد تيم‌هاي بسکتبال 399 تيم بود که 844 مسابقه در اين رشته برگزار شد.
وي اضافه کرد: در رشته فوتسال نيز 2645 مسابقه بين 1540 تيم برگزار شد؛ همچنين اين تعداد در رشته ورزشي واليبال 316 رقابت در بين 169 تيم بود.
مدير امور تربيت بدني همگاني شهرداري مشهد با اشاره به رشته‌هاي انفرادي اين رقابت‌ها تصريح کرد: در چهارمين دوره المپياد ورزشي محلات، در رشته‌هاي ورزشي پينگ پنگ، دو هزار و 285 مسابقه، کشتي 642 رقابت، اسکيت 127 مسابقه، دو و ميداني480 بازي، بدمينتون 315 مسابقه و فوتبال دستي نيز 218 رقابت نيز صورت گرفته است.
وي خاطرنشان کرد: به طور کلي در مرحله مقدماتي اين رقابت‌ها 8925 و در بخش شهري آن 2034 مسابقه برگزار شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن