تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هنگامى كه مؤمن بر صراط مى‏گذرد، و مى‏گويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم. ناگاه زبان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803608367




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قبیله مرده خوار تا ممنوع الخروج شدن علی کریمی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: قبیله مرده خوار تا ممنوع الخروج شدن علی کریمی


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در ۲۰ اسفند ۱۳۹۲. بزرگترین کشتی جهان/ نیرومندترین پیرزن جهان/ پسری که رکورددار بازی‎های رایانه‎ای است!/ بازدید اشتون ازچهلستون/ کشف آثارتاریخی مسروقه در سوریه/ کیک‌عروسی به قدمت جنگ‌جهانی . . . بزرگترین کشتی جهان

بزرگترین کشتی جهان

 کویین مری 2 نام بزرگترین اقیانوس پیمای دنیاست که ظاهری بسیار بزرگ و خوفناک دارد! کاپیتان این کشتی بر روی بدنه پایینی کشتی ایستاد تا این اقیانوس پیمای 151000تنی را از نمای دیگر ببیند.قسمتی که کاپیتان بر روی آن ایستاده است قسمتی از کشتی است که برای جهت دادن و حفظ تعادل کشتی استفاده می شود مرتبا به زیر و روی آب می رود پس کار سختی است که آن را روی آب نگه داشت تا یک نفر روی آن برای مدتی بایستد.این کشتی در هر سفر می تواند حدود ۲۶۲۰ نفر را جابجا کند و حدود ۱۲۵۳ خدمه هم دارد که شبانه روز از ان محافظت می کنند. در این ۱۰ ساله گذشته حدود ۴۰۰ سفر انجام داده اند و ۲۰۰ بار اقیانوس آرام را طی کرده اند. کاپیتان می گوید از اینکه توانستم در این قسمت از کشتی قرار بگیرم بسیار بسیار بسیار خوشحالم! من از ده ها متر بالاتر این کشتی را کنترل می کنم و برای اولین بار به اینجا می آیم.
بیشتر...

نیرومندترین پیرزن جهان 83 سال دارد

نیرومندترین پیرزن جهان 83 سال دارد

نیرومندترین پیرزن جهان 83 سال دارد

بیشتر...

پسری که رکورددار بازی‎های رایانه‎ای است!

پسری که رکورددار بازی‎های رایانه‎ای است!

"جوزف گرت" جوانی است که این روزها در دنیای اینترنت و بازی های رایانه ای به شهرت رسیده است. او به قدری به بازی های رایانه ای اعتیاد دارد که از شغل خود هم بیرون آمده و تمام مدت پای رایانه در حال بازی کردن است اما برای بازی برنامه های جالبی ریخته است.این جوان 23 ساله این روزها بازی کردن خود را ضبط کرده و روی اینترنت قرار می دهد. افرادی که این فیلم ها را مشاهده می کنند باید تبلیغ هایی را نیز مشاهده کرده و از این رو درآمدی به جوزف می رسد. او شهرت خود را در این زمینه پس از 6 ماه بازی کردن مدام بدست آورده است.
این جوان بیشتر بازی های دنیا را انجام می دهد و تنها محدود به یک کنسول خاص نیست. در آمد او عددی شگفت انگیز  را نشان می دهد، جوزف برای هر 1000 بیننده 2.5 دلار به دست می آورد این در حالی است که او برخی ماه ها 5 میلیون بازدید کننده دارد و درآمدش میان 80 هزار تا 400 هزار دلار است.او در فضای نت همراهیان بسیاری هم دارد به طوری که عده ای از او به عنوان بزرگ بازی های رایانه ای یاد می کنند.
بیشتر...

عادات وحشتناک قبیلۀ مرده‌خوار هندی

عادات وحشتناک قبیلۀ مرده‌خوار هندی

اعضای یک قبیله عجیب و غریب هندی که در ساحل رود گنگ زندگی می‌کنند، از استخوان‌های مردگان به عنوان تختخواب و از جمجمه‌های آنان به عنوان ظروف نوشیدنی استفاده می‌کنند!
افراد این قبیله گوشت بدن مردگان را می خورند و بدن های خود را با خاکستر آتش می پوشانند و معتقدند که این کار، پیری را از آن ها دور می کند و به آنان نیروی فوق العاده می بخشد.
عادات وحشتناک قبیلۀ مرده‌خوار هندی

قبیله "آگوری" - به معنای "شجاع"- طایفه ای جدا شده از "کابلاکا" در قرن چهاردهم است که الهه هندی را می پرستیدند و آداب و رسومی وحشتناک داشتند که "داراگ ماسون" تصویربردار ۳۷ ساله ایرلندی از آنها تصویربرداری کرده و تصاویر را در پایگاه انگلیسی "میرور" منتشر کرده است. ماسون زمان زیادی را با این قبیله گذرانده است و از آداب و رسوم و اعتقادات عجیب و غریب آنان، عکس و فیلم تهیه کرده است.افراد این قبیله معتقدند که قدرت و نیرو، از زندگی میان مردگان و اجساد به دست می آید.
بیشتر...

بازدید اشتون از چهلستون

بازدید اشتون از چهلستون

بیشتر...

علی کریمی ممنوع‌الخروج شد!

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در دقیقه ۹۰ از سفر به قطر بازماند. کریمی به دلیل اینکه مالیات پولش از سوی باشگاه استیل‌آذین پرداخت نشده، ممنوع‌الخروج شده است.با رایزنی‌هایی که طی چند روز گذشته صورت گرفت، قرار بود سند ضمانت قرار داده شود و او بتواند همراه تراکتورسازی به قطر سفر کند اما در حالی که تمامی کارهای سفر این بازیکن همراه با تراکتورسازی انجام شده بود و او در فرودگاه امام خمینی نیز حضور یافته بود، در لحظه آخر نتوانست از کشور خارج شود.قرار است علی کریمی سند ضمانتی را برای خروج از ایران قرار دهد تا طی یکی دو روز آینده برای دیدار مقابل العین امارات به این کشور سفر کند. کاروان تراکتورسازی پس از دیدار مقابل لخویا به امارات سفر می‌کند تا در دیدار سوم خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با العین بازی کند.علی کریمی تا قبل از انجام دیدار مقابل العین خود را به امارات می‌رساند.
بیشتر...

کشف آثارتاریخی مسروقه درسوریه

کشف آثارتاریخی مسروقه درسوریه

کشف آثارتاریخی مسروقه درسوریه

ماموران سوری پس از پی گیری های دقیق، چندین قطقه آثار تاریخی مسروقه توسط گروه‌های تروریستی را در منزلی در منطقه "تدمر" در استان حمص، کشف و ضبط کردند که این اثار مربوط به قرن اول و دوم میلادی است.مجسمه حکاکی شده چهار نفر- دو کشیش و دو زن- و همچنین مجسمه حکاکی شده خانواده ای 5 نفره از جمله آثار تاریخی ارزشمند و منحصر به فرد کشف شده منطقه تدمر است که در کنار آن، اشیاء زینتی دیگری نیز سرقت شده است.تروریست های در حال جنگ در سوریه با آغاز بحران در این کشور از 3 سال گذشته تاکنون، آثار تاریخی فراوانی را از این کشور سرقت کرده و آنها را با قیمت پایین در اختیار دلالان ترکیه ای قرار داده اند و دلالان ترکیه ای نیز آن آثار را با چند برابر قیمت خریداری شده به کلکسیونردارها و موزه های کشورهای غربی فروخته اند.
بیشتر...

کیک‌عروسی به قدمت جنگ‌جهانی

کیک‌عروسی به قدمت جنگ‌جهانی

این کیک عروسی دارای یک شکاف در کنار خود می باشد که به دلیل انفجار یک بمب در جنگ جهانی دوم به وجود آمده است. این کیک هم اکنون در یک گالری با هوای ویژه نگهداری می شود. این کیک عروسی در پنجره یک نانوایی خانگی به نمایش گذاشته شد تا زمانی که آنجا در سال ۱۹۶۴ بسته شد،سپس قبل از اهدا به موزه وایلیس در شهر بیسینگ استوک در اتاق زیر شیروانی نگهداری می شد. متصدی موزه می گوید:این کیک در شرایط خوبی نگهداری نمی شده است و به همین دلیل به رنگ قهوه ای تیره درآمده است. وی همچنین می گوید:این کیک را دختر نانوا که هرگز ازدواج نکرده بود در سال های پایانی عمر خود به موزه اهدا کرد،چون که می ترسیده کسی آن را پیدا کند.
بیشتر...

هدیه‌ای که اشتون در اصفهان گرفت

هدیه‌ای که اشتون در اصفهان گرفت

کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و عضو ارشد تیم مذاکره کننده گروه ۱+۵ در اصفهان
بیشتر...

هتل معلق میان زمین و هوا

هتل معلق میان زمین و هوا

هتل معلق میان زمین و هوا

هتل معلق میان زمین و هوا

هتل معلق میان زمین و هوا

هتل هایی که در جنگل ساخته می شوند از جمله مکان هایی هستند که گردشگران فراوانی را به خود جذب می کنند اگر این هتل منحصر به فرد باشد افراد بیشتری را هم برای اقامت ترغیب می کند. یکی از این هتل های جالب در میانه جنگل های “کورنیش” در انگلستان است.این هتل عجیب از روی کشتی های فضایی و زیپلین های قدیمی ساخته شده است و با استفاده از چند کابل محکم میان زمین و هوا معلق مانده است. در این هتل وسایل زندگی به خوبی مهیا شده است تا زندگی چند شبی میان زمین و هوا آسان باشد. مهمان ها باید با استفاده از پلکانی که به سبک جنگل استتار شده است رفت و آمد کرده و البته هیزم لازم برای گرم نگه داشتن اتاق را نیز جمع کند زیرا اتاق به اجاق هیزمی برای گرم کردن مجهز شده است. به نظر می رسد این اولین هتل توپی شکل باشد که در انگلستان راه اندازه شده است. هزینه یک شب اقامت در این هتل ۹۵ دلار تعیین شده است.
بیشتر...



 


سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن