تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مسلمان آينه برادر خويش است، هرگاه خطايى از برادر خود ديديد همگى او را مورد حمله قرار ند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803316777




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قم آماده استقبال از مسافران نوروزی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قم آماده استقبال از مسافران نوروزی قم - ایرنا - شهردار قم از آمادگی این شهر برای استقبال از بهار فاطمی ، زائران و مسافران نوروزی خبر داد.


به گزارش ایرنا، ˈ محمد دلبریˈ روز سه شنبه درجمع خبرنگاران افزود: مجموعه مدیریت شهری قم با برنامه ریزی صورت گرفته و آماده باش سه هزار نیرو و به کارگیری 270 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و استقرار ستادهای هشت گانه مناطق شهری آماده خدمت رسانی به مسافران و زائران نوروزی است.
وی با بیان اینکه ستاد استقبال از بهار فاطمی از ابتدای بهمن ماه با حضور شهرداران مناطق و مدیران سازمان های مختلف تشکیل شد افزود: جلسات این ستاد تا پانزدهم فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت تا با برنامه ریزی صورت گرفته بتوان خدماتی گسترده به زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت(ع) انجام داد.
دلبری، یکی از کارهای انجام شده دراین ستاد را آسیب شناسی سنوات گذشته در بحث خدمت رسانی به مسافران نوروزی برشمرد و گفت: رفع کمبود سرویس های بهداشتی و بعضا عدم رعایت نظافت و مسائل بهداشتی در این سرویس ها از جمله خواسته های مسافران است که در این راستا 230 چشمه سرویس بهداشتی درسطح بوستان ها، پارکینگ ها و کمپینگ های قم اضافه شده است.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 12 بوستان به مسافران و زائران نوروزی خدمات می داد گفت: امسال 15 بوستان تجهیز و آماده خدمات رسانی است.
دلبری از سه بوستان ˈمعلمˈ، ˈولی عصرˈ و ˈنیایشˈ به عنوان بوستان های اضافه شده برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی امسال نام برد.
وی افزود: همچنین دو کمپینگ فدک با ظرفیت یکهزار و 500 تا دو هزار چادر و کمپینگ امام رضا(ع) با ظرفیت 300 چادر برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی پیش بینی شده و برای این کمپینگ ها تورهای قم گردی در دو نوبت صبح و عصر برنامه ریزی شده است.
دلبری، رفع کمبود نمازخانه های شهر قم را از دیگر مطالبات مسافران نوروزی یاد کرد و افزود: در این راستا هشت نمازخانه دربوستان های سطح شهر قم اضافه شده است.
وی افزود: درحال حاضر 21 نمازخانه در بوستان های قم دایر است.
وی گفت: همچنین معاونت خدمات شهری و سازمان فرهنگی هنری شهرداری از 25 اسفندماه نماز جماعت را در سطح بوستان های شهر قم برگزار می کند.
دلبری، تجهیز بوستان ها به ست های ورزشی و غرس یک میلیون درخت و گل های فصلی را از دیگر اقدامات ستاد استقبال از بهار فاطمی و مسافران نوروزی شهرداری قم ذکر کرد.
شهردار قم گفت: امسال و در آستانه فرارسیدن سال نو با توجه به تاکید مراجع تقلید در خصوص اشاعه بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت، پنج نمایشگاه با محوریت ایام فاطمیه و رویکرد فرهنگ ایثار و شهادت در بوستان های اصلی و خیابان های شهر قم دائر می شود.
دلبری ادامه داد: برنامه ریزی برای تامین پارکینگ پنج هزار خودرو در سطح شهر و پارکینگ های زائر، معلم، داخل بلوار زائر و پارکینگ های اطراف مسجد مقدس جمکران انجام شده است تا نسبت به سنوات قبل، ساماندهی بیشتری در این زمینه شاهد باشیم.
وی ، توزیع پنج تن کیسه زباله بین شهروندان و زائران و اضافه شدن 400 سطل زباله سه گانه برای سه نوع پسمانده را از جمله اقدامات برای پاکیزگی هرچه بیشتر شهر ذکر کرد.
دلبری دربخش دیگری از سخنان خود گفت: در ایام نوروز 300 دستگاه اتوبوس، چهارهزار دستگاه تاکسی و 230 دستگاه ون به زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت معصومه خدمت رسانی خواهند کرد.
وی همچنین گفت: با توجه به تلاقی ایام عید نوروز امسال با ایام شهادت حضرت فاطمه(س)، برنامه های خوبی در مناطق مختلف شهرداری پیش بینی شده است که نورپردازی ها، چراغانی ها، پرچم ها و نصب المان ها با رویکرد فاطمی انجام می شود. ک/2
553 / 550/
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن