تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه پرهيز از حرامها است همچنانكه شخص از خوردنى و نوشيدنى پرهيز مى‏كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802205084




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بودجه 93 شهرداری اهواز با دوماه تاخیر بالاخره در صحن علنی شورای شهر به تصویب رسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

گزارش ایرنا از سی و دومین جلسه شورای شهر اهواز؛ بودجه 93 شهرداری اهواز با دوماه تاخیر بالاخره در صحن علنی شورای شهر به تصویب رسید اهواز-ایرنا- بودجه سال 93 شهرداری اهواز بالاخره پس از تاخیری دوماهه با بررسی و تایید در کمیسیون برنامه و بودجه شورا، به صحن علنی شورای شهر اهواز آورده شد و با رای اکثریت اعضاء به تصویب رسید .


در سی و دومین جلسه شورای اسلامی شهر اهواز که عصر دوشنبه در محل سالن جلسات این شورا برگزار شد ˈحسین حیدریˈ عضو شورای اسلامی شهر اهواز در خصوص بودجه سال 93 شهرداری اهواز گفت: بودجه شهرداری اهواز به صورت انقباضی بسته شده و امکان کاهش و یا افزایش سقف اعتبارات عمرانی در بودجه وجود دارد.
وی با اشاره به بودجه 10 هزار و 200 میلیارد ریالی شهرداری اهواز گفت:قطعاً تا پایان سال 93 شاهد تحولاتی اساسی در کلان شهر اهواز خواهیم بود.
این عضو شورای شهر اهواز گفت: در بودجه سال آینده شهرداری اهواز و در راستای کاهش هزینه ها، 73 درصد بودجه به اعتبارات عمرانی و 27 درصد بودجه جاری شهرداری اختصاص داده شده است .
حیدری افزود: در مجموع 13 جلسه در کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اهواز برای تصویب بودجه شهرداری اهواز برگزار شده است.
وی با انتقاد از عمکرد روابط عمومی شهرداری اهواز در خصوص انتشار بیانیه ای در پاسخ به اظهارات یکی از اعضای شورای شهر در خصوص انتصابات مدیران جدید در سازمان های شهرداری اهواز توسط شهردار (سید خلف موسوی)گفت: در هیچ کلان شهری تاکنون مشاهده نشده که روابط عمومی شهرداری برای صحبت های یکی از اعضاء شورا بیانیه صادر کند.
حیدری افزود:برخی از اعضای شورای شهر اهواز قصد داشتند به نشانه اعتراض به این بیانیه روابط عمومی شهرداری ،در این جلسه شرکت نداشته باشند و با وساطت برخی از اعضاء در جلسه حضور یافته اند.
وی بیانیه شهرداری اهواز در جواب یکی از اعضای شورای شهر اهواز را نوعی تهدید از سوی شهرداری برای اعضای شورای شهر دانست.
وی در خصوص اتفاقات اخیر شورای شهر اهواز گفت: متاسفانه برخی برخورد ها بین اعضاء شورای شهر موجب شده که شورای شهر مورد هجمه قرار گیرد که این به نفع شورای شهر اهواز نیست .
حیدری با اشاره به اینکه در بسیاری موارد شجاعت بیان برخی از مسائل در صحن علنی شورای شهر وجود ندارد ,گفت: متاسفانه در جلسات شورای شهر اهواز ممکن است هرگونه اتفاقی بیفتد ،از توهین برخی از شهروندان به اعضاء تا دخالت برخی از مدیران در امور شورای شهر که تاکنون تمامی این مشکلات را تحمل کرده ایم.
*همچنین در سی و دومین جلسه شورای شهر اهواز ˈهدایت ممبینیˈ عضو شورای شهر اهواز با اشاره به برخی زمین خواری ها و تغییر کاربری های زمین های ورزشی در نقاطی از شهر اهواز گفت: متاسفانه در برخی از نقاط شهر اهواز شاهد تغییر کاربری زمین ها هستیم که اعضای شورای شهر بایداین مسئله را مورد بررسی قرار دهند.
این عضو شورای شهر اهواز همچنین خواستار ارایه گزارشی از علت آتش سوزی در ساختمان سازمان خدمات موتوری شهر اهواز و آتش گرفتن بسیاری از اسناد مهم شهرداری اهواز شد.
ممبینی با انتقاد از ˈرامی علاسوندˈ رییس شورای شهر اهواز خواستار دقت بیشتر وی در خصوص انتخاب و عزل و نصب ها اخیر در شورا شد.
*ابتسام الباجی دیگر عضو شورای شهر اهواز نیز در خصوص وضعیت زنان بد سرپرست و بدون سرپرست در شهر اهواز گفت: شورای شهر اهواز در قبال این زنان وکودکان کار وظایفی را برعهده دارد.
وی با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر باید تلاش کنند تا بخشی از مشکلات و کمبود های شهر اهواز برطرف شود گفت: اعضای شورای شهر اهواز در قبال مردم این شهر تعهد دارند و باید به تعهدات خود عمل کنند.
*زیبا صالح پور دیگر عضو شورای شهر اهواز نیز با اشاره به اینکه باید از تنزل جایگاه شورای شهر اهواز جلوگیری کرد افزود: شورای شهر اهواز از افرادی با سوابق فرهنگی ،دینی و سیاسی تشکیل شده و متاسفانه در روزهای گذشته فردی قلم به دست گرفته وشورای شهر اهواز را شورایˈ برره ایˈ خوانده که خود از بدنه شهرداری است .
وی ادامه :شهردار اهواز (سید خلف موسوی)از افراد با سابقه در حوزه مدیریتی استان است و باید با کسی که چنین اهانتی به شورای شهر اهواز داشته برخورد کند.
*در این جلسه نماینده جامعه معلولان استان خوزستان نیز در خصوص مشکلات جامعه معلولان استان گفت: در سطح استان خوزستان یک هزار و 200 معلول عضو انجمن معلولان استان هستند.
ˈکاظم عبیاتˈ افزود: یکی از مشکلات اساسی شهر اهواز عدم مناسب سازی امکانات رفاهی و خدماتی در شهر اهواز برای معلولان است و شهرداری اهواز تاکنون به این مسئله اهمیتی نداده است.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه معلولان از توانایی جسمانی زیادی برخوردار نیستند در مسئله اشتغال نیز با مشکلات زیادی برخورد می کنند.
نماینده جامعه معلولان استان خوزستان گفت: در بسیاری از موارد شاهد بوده ایم فرد معلول به دلیل اینکه نتوانسته برای خود شغلی داشته باشد به تکدی گری روی آورده است .
عبیات گفت: مسوولان استان باید به فکر راهی برای حل مشکات معلولان باشند و امیدواریم مسوولان شهر اهواز نیز این مسئله را بی اهیمت ندانند.
*حجت السلامˈ قربانعلی سعادت نیا ˈدیگر عضو شورای شهر اهواز نیز با اشاره به مناطق حاشیه نشین در شهر اهواز گفت: در شهر اهواز 10 نقطه حاشیه نشین وجود دارد که این مناطق با مشکلات عدیده ای مواجه هستند.
وی افزود: شهرداری اهواز باید بخشی از بودجه سال 93 را به بهسازی و رفع مشکلات مناطق حاشیه نشین اختصاص دهد.
*گفتنی است در این جلسه یکی از پایگاه های خبری مستقل در شهر اهواز با نصب بنری از سوی اصحاب رسانه استان خوزستان از آرامش حاکم بر جلسات شورای شهر اهواز تقدیر کرده بود،که این مسئله با اعتراض گستره خبرنگارن خبرگزاری ها و نشریات محلی حاضر در جلسه مواجه شد و خبرنگاران در قالب نامه به رییس شورای شهر اهواز مراتب اعتراض خود با نصب این بنر اعلام داشتند ؛
خبرنگاران دراین نامه آورده اند: ˈ با تمام احترامی که خبرنگارن برای تمامی اعضای شورای شهراهواز قائل هستند فرد مذکور که اقدام به نصب این بنر در سالن شورای شهر کرده است نماینده اصحاب رسانه حاضر در جلسات شورای شهر نیست و خبرنگارن هیچ گونه تصمیمی در خصوص نصب بنر نداشته اند ˈ./7161/642
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن