تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801627428




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره کشوری علمی و فناوری فکر برتر در گیلان گشایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جشنواره کشوری علمی و فناوری فکر برتر در گیلان گشایش یافت رشت - ایرنا - ششمین جشنواره ملی علمی و فناوری فکر برتر روز سه شنبه در مجتمع سالن ورزشی شش هزار نفری شهدا در رشت گشایش یافت.


رییس پارک علم و فناوری استان گیلان گفت: ششمین جشنواره کشوری فکر برتر شامل بخش های مسابقه و ارایه طرح ها در نمایشگاهی برپا شده است.
ˈمجید متقی طلبˈ روز سه شنبه در حاشیه افتتاح این جشنواره در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حدود 300 طرح از 18 استان کشور برای شرکت در این جشنواره دریافت شده است.
وی با بیان این که 150 طرح در غرفه های مختلف برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شده ، اظهار کرد: علاقه مندان امروز و فردا از ساعت 9 تا 17 می توانند از طرح های تجاری سازی شده در نمایشگاه بازدید کنند.
وی خاطر نشان کرد: بهترین طرح ها در بخش مسابقه نیز انتخاب و در مراسم اختتامیه از صاحبان 30 طرح در بخش های دانش آموزی ، دانشجویی ، محققان آزاد ، بخش شرکت های خصوصی ، شرکت های مستقر در پارک ها و مراکز رشد ، بخش آینده سازان و پیشکسوت تجلیل می شوند.
رییس پارک علم و فناوری استان گیلان تصریح کرد: استفاده از ظرفیت های علمی و فناوری داخل کشور با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی از اهداف برگزاری این جشنواره است.
جشنواره فکر برتر طی پنج سال گذشته از سوی پارک علم و فناوری گیلان به صورت استانی برگزار شد اما امسال این جشنواره به صورت کشوری دایر شده است.
مراسم اختتامیه جشنواره کشوری علمی و فناوری فکر برتر پنجشنبه هفته جاری با حضور معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری برگزار می شود. ک/3.
7286/ 603/506
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن