تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815275201




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکایت ملی‌پوش بوکس از لغو چندباره اعزام‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: شکایت ملی‌پوش بوکس از لغو چندباره اعزام‌ها
کد خبر: ۳۸۵۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۵ - 11 March 2014


عضو تیم ملی بوکس در وزن 91 کیلوگرم، از لغو اعزام‎های این تیم به‎شدت شاکی است.


رضا مرادخانی در گفت‎وگو با ایسنا، درباره لغو اعزام تیم ملی بوکس به آذربایجان گفت: به‎سبب آماده نشدن ویزا به آذربایجان نرفتیم و خیلی راحت شرکت در تورنمنت جاده ابریشم را از دست دادیم. بدن‎ بچه‎ها آماده بود اما برای چندمین بار در سال‎جاری این اعزام هم لغو شد.


وی با بیان اینکه همه کارها را آماده می‎کنیم که اعزام شویم، ادامه داد: با این امید به فرودگاه می‎رویم که اعزام می‎شویم اما بی‎فایده است و خیلی راحت می‎گویند ویزا آماده نشده! اگر ویزا آماده نیست چرا قبل رفتن به فرودگاه نمی‎گویند؟


مرادخانی با بیان اینکه حضور در این پیکارها روی کارایی اعضای تیم تأثیر مثبت می‎گذاشت، تأکید کرد: اگر می‎خواهیم در اینچئون موفق باشیم به اردوها و حضور در رقابت‎های سطح بالا نیاز داریم. بوکسور باید در کوران مسابقه باشد، ازبکستان و قزاقستان چند تیم دارند و هر جای دنیا مسابقه‎ای برگزار شود تیم اعزام می‎کنند ولی ما یک تیم داریم که نمی‎توانیم نیازهای آن را برآورده کنیم.


مشتزن تیم ملی با اشاره به لغو اعزام به کشورهای رومانی، قزاقستان، ارمنستان و آذربایجان در سال‎جاری، اظهار کرد: از بس اعزام‎ها لغو شده که تا به فرودگاه کشور مقصد نرسیم باور نمی‎کنیم در آن کشور هستیم.


وی با اشاره به اینکه تیم ملی برنامه‎های زیادی دارد، یادآور شد: کمبود بودجه مهمترین مشکل فدراسیون است و اگر این مشکل حل نشود، بدون شک راه به جایی نمی‎بریم.


مرادخانی در ادامه ضمن تشکر از سرمربی تیم ملی گفت: آقای احدی زحمت زیادی می‎کشد و کارهایی انجام می‎دهد که از وظایف یک سرمربی بیشتر است و حتی بعضی از کارهای شخصی بچه‎ها را انجام می‎دهد.


وی در پایان ابراز امیدواری کرد برنامه‎های تیم ملی بوکس به بهترین نحو ممکن اجرا شود تا مشتزن‎ها در بازی‎های آسیایی اینچئون به چیزی که استحقاقش را دارند، دست پیدا کنند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن