تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):رستگـار نمی شوند مـردمـى که خشنـودى مخلـوق را در مقـابل غضب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816723376




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سالن های تیراندازی چند منظوره در قزوین ساخته می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین احمدی:
سالن های تیراندازی چند منظوره در قزوین ساخته می شود
قزوین- خبرگزاری مهر: رئیس هیئت تیراندازی استان قزوین گفت: با همکاری سپاه و بسیج سالن های چند منظوره تیراندازی در قزوین ساخته می شود.



به گزارش خبرنگار مهر، آئین تجلیل از نفرات برتر مسابقات تیراندازی رسانه های گروهی استان ویژه دهه مبارک فجر دوشنبه شب در سالن تیراندازی الغدیر قزوین برگزار شد.

در این مراسم علی احمدی ضمن تجلیل از حضور خبرنگاران استان در مسابقات تیراندازی اظهارداشت: حضورفعالان رسانه ای در رقابت های ورزشی کار ارزشمندی است که می تواند به ترویج فرهنگ ورزش در جامعه کمک کند.

وی افزود: خوشبختانه با داشتن قهرمانان ملی و جهانی جایگاه این رشته در استان بالاست و با تلاش همه جانبه مربیان،ورزشکاران و دست اندرکاران توانسته ایم بخوبی در این زمینه بدرخشیم.

رئیس هیئت تیراندازی استان قزوین یادآورشد: در رتبه بندی استانها با کسب جایگاه دوم توانسته ایم وضعیت خوبی را ایجاد کنیم که با تداوم تلاش های می توان به موفقیتها تداوم بخشید.

این مسئول بیان کرد: در زمینه فعالیت های آموزشی در رتبه اول کشوری هستیم و جوانان و نوجوانان از این رشته استقبال خوبی کرده اند که می تواند آینده این ورزش را تضمین کند.

احمدی یادآورشد: در حال حاضر در رده های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در دو بخش آقایان و بانوان ورزشکاران خوبی داریم و با استقبال خوب گروههای سنی درصددیم پشتوانه تیمی خوبی را برای رشته تیراندازی استان رقم بزنیم.

وی گفت: جوانان و نوجوانان پشتوانه های قهرمانی هستند که اگر خوب هدایت و تربیت شوند می توانند برای کشور و استان افتخار کسب کنند.

رئیس هیئت تیراندازی استان قزوین اظهارداشت: ابراهیم برخورداری ورزشکار موفق قزوینی که در رشته تیراندازی المپیک مقام جهانی کسب کرد موجب تقویت جایگاه این رشته در استان شده و با اعزام علی محمدی و خانم دینا فرزادخواه به مسابقات کشور کویت بستر خوبی برای موفقیت جوانان استان در رقابتهای خارجی فراهم شده است.

احمدی گفت: در سال گذشته به دلیل مشکلات مالی نتوانستیم در لیگ برتر حضور پیدا کنیم که در صورت حمایت لازم می توانیم تیمی قوی را راهی این مسابقات کنیم.

9 سالن تیراندازی در استان قزوین

وی بیان کرد: در حال حاضر 9 سالن تیراندازی در استان داریم که به دلیل جذابیت این رشته و حمایت برخی مدیران دستگاههای اجرایی در برخی ادارات از جمله شرکت آب منطقه ای، علوم پزشکی و سپاه سالنهای ویژه ای به این رشته اختصاص پیدا کرده و به صورت مستقل این رشته تمرین می شود.

احمدی گفت: با همکاری بسیج و سپاه ساخت سالن چند منظوره تیراندازی را در دستور کار داریم که با عملیاتی شدن آن می توان به توسعه این رشته ورزشی و ارتقاء جایگاه آن در استان کمک کرد.

در پایان این مراسم از شش خبرنگار برتر مسابقات تیراندازی، مربیان و دست اندرکاران برگزاری مسابقات با اهداء لوح و جوایز نقدی تجلیل شد.

در مسابقات تیراندازی سلاح بادی ویژه اصحاب رسانه ویژه ده فجر که با حضور 20 نفر از خبرنگاران رسانه های گروهی استان در سالن ورزشی الغدیر برگزار شد در تیراندازی با سلاح بادی در بخش آقایان امین رحمانی از خبرگزاری مهر،محمدکاظم زاده از روزنامه جمهوری اسلامی و مرتضی ملا علیا از هفته نامه مینودر و تابان به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش بانوان نیز سعیده علوی از روزنامه همشهری، مریم قاسمی از هفته نامه افق آینده و حنا خلج از روزنامه همشهری بترتیب اول تا سوم شدند.


۱۳۹۲/۱۲/۱۹ - ۲۱:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن