تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815362327




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهداشت و درمان از نظر امکانات و دارو با مشکل روبرو است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران آیت الله جباری:
بهداشت و درمان از نظر امکانات و دارو با مشکل روبرو است
بهشهر- خبرگزاری مهر: نماينده مردم مازندران در خبرگان رهبري و امام جمعه بهشهر گفت: درمان داراي سه شاخه تشخيص امراض، دارو و نيروي درماني است كه متاسفانه در خصوص عنصر دارو و امكانات بهداشت و درمان با مشكل روبرو هستيم.



به گزارش خبرنگار مهر، آيت الله سيد صابر جباري، بعدازظهر دوشنبه در آيين بزرگداشت روز پرستار در سالن اجتماعات شبكه بهداشت و درمان بهشهر افزود: در گذشته مملكت ما نيازمند پزشكان و متخصصين بهداشتي از هند و بنگلادش بود و امروز به بركت نظام جمهوري اسلامي ايران، پزشكان متعهد فراواني در سراسر ايران اسلامي و جهان داريم كه بيانگر بالندگي ايران در علوم پزشكي است.

وي با گراميداشت روز پرستار اظهار داشت: حضرت زینب(س) یک نمونه برای پرستاران هستند و روز ولادت ایشان به عنوان روز پرستار در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت است.

جباري ادامه داد: برگزاري مراسم بزرگداشت روز پرستار تنها قطره اي در برابر درياي بيكران الطاف و محبتهاي بي مثال پرستاران براي بيماران است.

وي گفت: پرستاران بعنوان فرشتگان  بر روي زمين هستند كه لباس سفيدشان بيانگر قلب پاك و سفيدشان است و لذا همه ما بايد در برابر عظمت كار پرستاران احساس وظيفه كرده و در جهت پاسداشت روز پرستار تلاش كنيم.

امام جمعه بهشهر با بيان اينكه كار پرستاران متمم كار پزشكان است يادآور شد: اگر همكاري و همراهي و مراقبت پرستاران از بيماران نباشد چه بسا همه عملكردهاي پزشكان برباد رفته و ناديده گرفته شود.

جباري با بيان اينكه حقوق پرستاران لايق كار و زحمت بي حدشان در رابطه با بيماران و خستگي ها و نگراني هايشان نيست خاطر نشان كرد: تعهد عمل در كار پرستاري مهم است و در اين رابطه بايد با ايجادرضايت براي پرستاران، تعهدشان در مقابل بيمار افزايش پيدا كند.

وي همچنين با اشاره به افزايش امكانات در بيمارستانهاي مختلف گفت: تلاش شود تا بيماران با ايجاد امكانات بيشتر در همين شهرستان مداوا شوند و با تجهيز امكانات از انتقال بيماران به بيمارستانها و شهرهاي ديگر خودداري شود.

مدير شبكه بهداشت و درمان بهشهر نيز گفت: فراهم كردن سلامت در جامعه و توجه به اين عنصر اساسي و مهم از تاكيدات مهم  رهبري و دولت است كه با قوت در حال پيگيري است.

محمد تقي صالح طبري افزود: با توجه به اينكه سلامت بعنوان يكي از محورهاي سياستهاي دولت است لذا در اين رابطه همه ما و به خصوص پرستاران وظيفه مهم و خطيري بر عهده دارند كه بايد در حوزه سلامت بيشتر از قبل تلاش كنند.

وي ادامه داد: تلاش در جهت افزايش سلامت جامعه از وظايف مهم همه ما است كه بايد در اين راستا همه پزشكان و پرستاران و كادر بهداشت و درمان با همكاري و تعامل همه جانبه وارد شوند.

در اين مراسم از پرستاران بيمارستانهاي امام خميني (ره) بهشهر، شهدا، بيمارستان اميدي و مهر بهشهر تجليل شد


۱۳۹۲/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن