تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت ها فاسد باشد، بركت از ميان مى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813091709




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شبکه ملي کشاورزي؛ سبب تنوع سبد ترويجي کشور مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ اسفند ۱۳۹۲ (۱۴:۳۰ب.ظ)
معاون تحقيقات، آموزش و ترويج وزارت کشاورزي؛ شبکه ملي کشاورزي؛ سبب تنوع سبد ترويجي کشور مي شود 50 هزار کشاورز نمونه و خبره در کشور معرفي شده اند که همگي علاقه مند هستند تا تجارب عملي خود را در اختيار ساير کشاورزان قرار دهند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، يکي از آرزوهاي شايد دست نيافتني بخش کشاورزي کشور، ساخت برنامه هاي تلويزيوني با موضوعات مرتبط با کشاورزي است که اين روزها نيز شکل جديد به خود گرفته است.
در ماه هاي اخير نگاه بخش کشاورزي از برنامه سازي به تاسيس تلويزيون کشاورزي ارتقا پيدا کرده است و اين نگاه در بين بسياري از مديران، فعالان و حتي رسانه هاي کشاورزي تعميم پيدا کرده است.
دکتر اسکند زند معاون وزير کشاورزي يکي از افرادي است که از اين اتفاق و پيشنهاد حمايت مي کند.
وي در مورد شبکه کشاورزي گفت: در حال رايزني هستيم تا بتوانيم براي شبکه ملي کشاورزي کاري انجام داده و مسئولان را با ضرورت اين کار آشنا کنيم.
معاون تحقيقات، آموزش و ترويج وزارت کشاورزي ادامه داد: اين شبکه باعث چند اتفاق فرخنده خواهد شد که از آن جمله مي توان به برنامه سازي براي بخش کشاورزي، فعال شدن بخش و کارشناسان کشاورزي، بهره مندي کشاورزان از برنامه هاي مناسب با فعاليت تخصصي خويش و تنوع سبد ترويج کشور که براي فرهنگ سازي و تغييرات اساسي بسيار ضروري است.
وي تصريح کرد: چنين شبکه اي در کنار ورود شرکت هاي خدمات مشاوره اي و کانون هاي يادگيري مي تواند نقش بسيار مهمي در توسعه کيفس بخش کشاورزي بازي کند.
زند به حضور 60 شرکت مشاوره اي در زنجان اشاره کرد و افزود: فعاليت اين بخش در زنجان بسيار مثبت بوده و توانسته است نقش آموزشي ترويج را بسيار پر رنگ سازد.
وي در مورد کانون هاي يادگيري نيز گفت: 50 هزار کشاورز نمونه و خبره در کشور معرفي شده اند که همگي علاقه مند هستند تا تجارب عملي خود را در اختيار ساير کشاورزان قرار دهند.
معاون وزير جهاد کشاورزي تاکيد کرد: از کانون کشاورزان خبره که در زمان وزارت مهندس حجتي در هشتم تاسيس شده بود دعوت کرده ايم تا در شکل گيري کانون يادگيري همکاري کنند.
وي با اشاره به اين مطلب که بايد چرخش اطلاعات را سريع تر کنيم، گفت: چرخش اطلاعات و روان بودن آن مي تواند بخش کشاورزي را در به روز شدن ياري رساند که متاسفانه تا به امروز از انجام اين مهم خودداري شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن