تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس غمى از غم‏هاى دنيا را از مسلمانى برطرف نمايد، خداوند غمى از غم‏هاى روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820649691




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شروع فاز نخست پارک بانوان اراک با اعتبار بيش از ۱۰۰ ميليارد ريال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ اسفند ۱۳۹۲ (۱۴:۲۵ب.ظ)
رئيس کميسيون فرهنگي شوراي شهر اراک خبر داد: شروع فاز نخست پارک بانوان اراک با اعتبار بيش از ۱۰۰ ميليارد ريال خبرگزاري موج: رئيس کميسيون فرهنگي شوراي اسلامي اراک گفت: فاز نخست پارک بانوان مرکزي با اعتباري بيش از ۱۰۰ ميليارد ريال در ۴۵ هکتاراز زمين هاي اراک شروع شد.
به گزارش خبرگزاري موج از اراک، اشرف بهادري در جمع خبرنگاران با اشاره به اينکه اين پارک در 45 هکتار از زمين هاي اين شهر واقع درانتهاي منطقه هپکو احداث مي شود اظهار کرد: در اين پارک علاوه بر احداث مجموعه هاي خاص ورزشي، تفريحي، فرهنگي، آموزشي امکانات مناسبي براي ايجاد اشتغال و خدمات تربيتي خانواده ها پيش بيني شده است.
وي افزود: ساخت اين مجموعه چند منظوره در چندين فاز طراحي شده که بر اساس پيش بيني هاي انجام شده فاز نخست آن با اعتباري بالغ بر 100 ميليارد ريال آغاز مي شود.
رئيس کميسيون فرهنگي اجتماعي شوراي شهر اراک با اشاره به ايجاد شادابي در بانوان اجتماع به عنوان مهم ترين رکن جامعه گفت: پيست اسکيت، دوچرخه سواري، انواع فضاهاي سرپوشيده ورزشي ويژه بانوان و استخر نيز در اين مجموعه چند منظوره جا نمايي شده که در فازهاي بعدي احداث مي شود.
بهادري تصريح کرد: در اين طرح بزرگ چند منظوره توجه به اشتغال و تامين نيازهاي اجتماعي ورزشي و سلامت جسم وروح بانوان مورد تاکيد قرار گرفته است.
وي افزود: ايجاد بازارچه هاي اشتغال و فروش توليدات خانگي بانوان نيز از ديگر برنامه هاي قابل اجرا در اين پارک است.
رئيس کميسيون فرهنگي اجتماعي شوراي شهر اراک با اشاره به طراحي مناسب اين مکان و سنجش تمامي جوانب گفت: طراحي و مهندسي اين پارک چند منظوره منطبق بر مسايل اجتماعي و فرهنگي استان بنا شده که اميد است با بهره برداري از آن بانوان با آرامش خاطر بيشتري نسبت به مشارکت در بخش هاي اجتماعي و فرهنگي و ورزشي اقدام کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن