تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821244155




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده بانوان از سالنهای ورزشی در هفته زن رایگان است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز سیدی:
استفاده بانوان از سالنهای ورزشی در هفته زن رایگان است
قزوین- خبرگزاری مهر: مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: به مناسبت هفته زن برنامه های متنوع فرهنگی، آموزشی، مهارتی، تفریحی و عقیدتی پیش بینی شده که استفاده از سالن های ورزشی در طول هفته نیز برای بانوان رایگان است.



به گزارش خبرنگار مهر، طاهره بيگم سيدي روز دوشنبه در جلسه كارگروه بانوان و خانواده که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: برای غنی سازی برنامه های پیش بینی شده در هفته زن باید از قبل تدارک لازم را ببینیم تا فرصت لازم برای ساماندهی امور را داشته باشیم.

وی افزود: از دستگاههای اجرایی استان انتظار داریم برای این هفته برنامه هايی كم هزينه و پرمحتوا را تدارک ببینند تا به نتایج بهتری دست یابیم.

مديركل دفتر بانوان و خانواده استانداری بیان کرد: با توجه به اينكه ميلاد حضرت زهرا(س) و هفته زن و بزرگداشت مقام مادر در اولين ماه سال 93 قرار دارد لازم است برنامه ريزي لازم را در روزهای پایانی سال انجام دهیم تا فرصت ها از دست نرود که در این راستا با تبيين بخشي از سيره حضرت زهرا(س) امیدواریم شاهد حل بسياري از بحران هاي اقتصادي و اجتماعي در خانواده ها باشيم.

سيدي تاكيد كرد: دستگاه ها لازم است در حوزه فرهنگ سازي برای تحكيم بنيان خانواده تدارك لازم را بينند تا بانوان استان بتوانند از آن استفاده مطلوب کنند و رضایت گروه بانوان را نیز جلب کند.

این مسئول یادآورشد: برگزاري كارگاه هاي آموزشي، هسته هاي مشاوره، برپايي نمايشگاه حجاب و عفاف، مسابقات فرهنگي، كرسي هاي آزادانديشي درخصوص تاثير فضاي مجازي و كارگاه هاي آموزشي با هدف تحكيم بنيان خانواده در محله ها در این هفته پیش بینی شده است.

وی افزود: برگزاري مسابقات ورزشي، ارايه خدمات ثبت احوال در خارج از نوبت به بانوان، اهداي هديه به نوزادان دختر كه در هفته زن متولد می شوند، افتتاح كارگاههاي قالي بافي براي زنان سرپرست خانوار و دختران تحت پوشش كميته امداد، آموزش بهداشت حرفه اي و بينايي سنجي، همايش مهارت آموزي براي افراد تحت پوشش، آموزش نوعروسان و پرداخت كمك هزينه، مسابقه خطبه فدكيه براي دختران، آموزش قرآن در منزل براي دختران روستايي بازمانده از تحصيل، كارگاه هاي آموزشي پيشگيري از اعتياد، تجليل از حاميان ايتام، ارسال مجله پيام زن، همايش مشاورين ديني خانواده از دیگر برنامه های هفته زن در استان قزوین است.

سیدی یادآورشد: همچنین برگزاري مسابقه قرآني براي دانش آموزان دختر، تورهاي گردشگري براي بانوان، برپايي نشست با محوريت سبك زندگي حضرت زهرا (س)، دوره آموزشي مشاغل خانگي و پيشگيري از حوادث محيط كار، ديدار با مادران شهدا و همسران جانبازان، غبارروبي از مزار مادران شهداء، بازديد از خانه سالمندان و بند نسوان، برگزاري مسابقه كتابخواني و ورزشي، انعكاس برنامه هاي شاخص استان از طريق صداو سيما، فضا سازي رسانه اي، تقدير از بانوان نمونه استان، جشنواره فرهنگي و ورزشي استان، برگزاري مسابقات ورزشي كارمندان زن دستگاه ها در چند رشته، همايش تغذيه سالم با همكاري هيئت پزشكي، ورزش صبحگاهي و عصرگاهي در پارك ها، استفاده بانوان قزوين در هفته زن از مكان هاي ورزشي به طور رايگان، معاينه رايگان براي سرطان هاي ويژه زنان، اختصاص تخفيف ويژه به زنان سرپرست خانوار در امور مربوط به شهرداري، ايجاد فرصت شغلي براي زنان سرپرست خانوار از برنامه هاي شاخص دستگاه هاي اجرايي است که در هفته زن در استان برگزار خواهد شد.

 


۱۳۹۲/۱۲/۱۹ - ۱۳:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن