تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):سه چیز است که هر کس آن را مراعات کند ، پشمیان نگردد : 1 - اجتناب از عجله ، 2 - مشورت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819173821




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر کشور: باید ظرفیت های ملی برای استان خراسان رضوی به کار گرفته شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وزیر کشور: باید ظرفیت های ملی برای استان خراسان رضوی به کار گرفته شود مشهد - ایرنا - وزیر کشور گفت: خراسان رضوی و مشهد یعنی تمام ایران، بنابراین باید نگاه به این استان و این شهر ملی باشد و از همه ظرفیت های ملی برای توسعه این استان و شهر ملی استفاده کرد.


به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، «عبدالرضا رحمانی فضلی» روز دوشنبه در بدو ورود به شهر مقدس مشهد در فرودگاه شهید هاشمی نژاد این شهر در جمع خبرنگاران اظهارداشت: امروز توفیقی است که استاندار جدید خراسان رضوی را به مردم خوب این استان معرفی و از زحمات استاندار سابق این استان نیز تقدیر کنیم.
وی افزود: با معرفی استاندار خراسان رضوی موضوع انتصاب استانداران را به آخر خط خواهیم رساند تا آنان برمبنای برنامه ارائه شده امور را دنبال کنند.
وزیر کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر این که توصیه شما به استاندار جدید خراسان رضوی چیست گفت: با توجه به این که استاندار جدید خراسان رضوی چند سال در این استان مدیر بوده، آشنایی کاملی از وضعیت و توانمندی این استان دارد و به نظر می رسد خیلی ضرورت ندارد که توصیه ای به او داشته باشیم.
رحمانی فضلی اظهارداشت: استاندار جدید خراسان رضوی باید اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید را دنبال کند و از تمام ظرفیت های استان به ویژه ظرفیت پذیرش زوار و برکاتی که از ناحیه مرقد مطهر امام رضا(ع) دارد استفاده کامل شود که این هم برای مردم استان و هم برای زوار مفید و موثر باشد.
«علیرضا رشیدیان» چهارشنبه هفته گذشته با تصویب هیات دولت به عنوان استاندار خراسان رضوی منصوب شد.
سیام(3)**9254**9132 ** 1418
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن