تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804666324




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیانیه پایان سفر اشتون به ایران


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: بیانیه پایان سفر اشتون به ایران
مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در پایان سفر به ایران ضمن انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که بخش عمده‌ای از مذاکرات وی و مقامات ایرانی بر روی مسأله حقوق بشر متمرکز بود.
تسنیم: کاترین اشتون، مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، در پایان سفر به ایران بیانیه‌ای منتشر کرد. متن این بیانیه که در پایگاه اینترنتی مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا قابل دسترسی است به شرح زیر می‌باشد:

هدف اصلی دیدار این بود که به عنوان مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، فرصت داشته باشم تا درباره پتانسیل همکاری‌هایی که می‌توانیم در آینده داشته باشیم با ایران گفتگو کنم. وزرای خارجی بسیاری از کشورهای اروپایی به اینجا می‌آیند. بسیاری دارای پیوندهای تاریخی هستند و این دیدار درباره به هم پیوستن تمام اتحادیه اروپا در تفکر درباره مسائلی است که می‌خواهیم مورد بحث قرار دهیم. جای تعجبی ندارد که تمرکز عمده‌ای بر روی حقوق بشر وجود دارد: من با فعالین زن در روز بین‌المللی زن دیدار کرده و درباره وضعیت زنان و نیز برخی از کارهایی که این زنان، از روزنامه‌نگارها گرفته تا پناهندگان افغان، افرادی که در جامعه مدنی فعالیت می‌کنند، در آنها دخیل هستند، و نیز اهمیت جامعه مدنی، سخن گفتم.

و سپس تفکر درباره برخی از مسائل منطقه، برای مثال، چالش‌های واقعی تجارت مواد مخدر در افغانستان. ایران در این حوزه با مشکلاتی واقعی مواجه است. راه‌هایی برای همکاری و پرداختن به این موضوع وجود دارد. و سپس نگاه به آینده، احتمالات تمام انواع گفتگوها و مباحث؛ یکی از مثال‌ها می‌تواند محیط زیست باشد. بنابراین  مجموعه از مسائل مختلف که شاید بتوانیم اکنون درباره آنها سخن بگوییم، زیرا برای اتحادیه اروپا دارای اهمیت هستند، اما مهمتر مسائلی که می‌توانستیم درباره آنها صحبت کنیم، بستگی به مذاکرات هسته‌ای دارد - [به همین دلیل این مذاکرات] به صورت اجتناب‌ناپذیری بخش اصلی گفتگوهای من بودند.

یکی از مسائل کاملا مشخص حمایتی است که تمام طیف‌های سیاسی از کاری که اکنون در وین انجام می‌گیرد تا به سمت یک توافقنامه جامع حرکت شود. این بدین معنا نیست که ما به یک توافق رسیده‌ایم؛ بدین معنا نیست که به هر نوع نتیجه ممکن در این مرحله متعهد هستیم، اما واقعا احساس می‌کنم که افراد متعهد به این است که می‌خواهند ببینند گفتگوها انجام می‌گیرد و فکر می‌کنم این خود دلگرم کننده است.

برای من جالب بود که در این دیدار افراد می‌خواستند درباره طیف مختلفی از موضوعات مختلف گفتگو کرده و می‌خواستند با من دیدار کرده و تعامل کنند و به نظرم این مهم است. جای تعجب ندارد که برخی از مسائل منطقه در کانون توجهات بودند، اما مایه دلگرمی بود که ما توانستیم درباره برخی از این مسائل به صورت صادقانه گفتگو کنیم و امیدوار هستم که اگر در مذاکرات موفق شویم، و این اگر، اگری بزرگ است، قادر خواهیم بود تا به سمت طیفی از مسائل مختلف با ایران حرکت کنیم.




تاریخ انتشار: 19 اسفند 1392 - 11:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن