تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813163437




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي 135 پروژه در مناطق نفت خيز جنوب محقق مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ اسفند ۱۳۹۲ (۱۱:۱۲ق.ظ)
با اعتبار 36 هزار ميليارد ريال؛ اجراي 135 پروژه در مناطق نفت خيز جنوب محقق مي شود معاون مدير مهندسي و ساختمان در طرح هاي نفت و گاز مناطق نفت خيز جنوب گفت: 135 پروژه احداث، توسعه و بهينه سازي مرتبط با نفت و گاز با جمع اعتبارات مصوب بيش از 36 هزار ميليارد ريال هم اكنون در دست اقدام است.
به گزارش خبرگزاري موج، شاپور حاتم پور افزود: اين پروژه ها در ارتباط با خطوط لوله جرياني و تسهيلات سر چاهي، خطوط لوله اصلي و چند راهه ها، احداث وتوسعه و يا بهينه سازي تاسيسات بهره برداري، واحدهاي گاز و گاز مايع، تقويت فشار، تزريق گاز به منظورتحقق اهداف توليد و رسيدن به برنامه هاي مورد تعهد مناطق نفت خيز جنوب به شركت ملي نفت ايران است.
حاتم پور تصريح كرد: اين پروژه ها در قالب 478 زير پروژه در مراحل مختلف طراحي، خريد كالا، انجام مناقصه و يا اجرا قرار دارند.
وي با بيان اين كه در سال جاري 105 زيرپروژه تكميل و به واحدهاي متقاضي تحويل شد گفت: دراين مدت، مهندسي و طراحي 86 زيرپروژه انجام شده است و در حال حاضر نيز 76 زير پروژه فعال و در حال اجرا است.
معاون مدير مهندسي و ساختمان در طرح هاي نفت و گاز شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب اظهار داشت: احداث كارخانه نمكزدايي و بهره برداري هفت شهيدان مسجدسليمان، فاز نخست احداث خط لوله 26 اينچ انتقال نفت اهواز- آبادان، احداث مجموعه تفكيك و تقويت فشار 145 گچساران، احداث 2560 اينچ كيلومتر خطوط لوله جريايي چاه ها و 72 مورد تسهيلات سرچاهي از مهم ترين پروژه هاي اين معاونت بود كه در سال جاري تكميل و راه اندازي شدند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن