تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى شن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803075987




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پای فینال لیگ برتر والیبال، ارومیه یا کاله ؟


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پای فینال لیگ برتر والیبال، ارومیه یا کاله ؟ ارومیه - ایرنا - شکست ناباورانه تیم شهرداری ارومیه برابر کاله آمل، همه نگاه ها را به نتیجه بازی سوم این دو تیم دوخته است، کدامیک فینالیست می شود؟ ارومیه یا کاله ؟


عصر یکشنبه سالن 12 هزاران نفری آزادی تهران شاهد برگزاری دیدارهای نیمه نهایی لیگ برتر والیبال کشور بود، جدال هایی که در آن چهار تیم برای کسب عنوان های برتر به مصاف هم رفتند.
در نخستین بازی که سوت آغاز آن توسط محمد شاهمیری داور بین المللی کشورکان به صدا در آمد از ساعت 16 تیم های کاله آمل و شهرداری ارومیه به مصاف هم رفتند.
صدها هوادار ارومیه ای از راه های دور و نزدیک خود را به سالن آزادی رسانده بودند تا از نزدیک هنرنمایی تیم محبوبشان را به نظاره بنشینند.
علاوه بر آن هزاران عاشق والیبال در آذربایجان غربی و شهر ارومیه نیز از تلویزیون های منازل خود این دیدار را تماشاکردند.
در این دیدار شاگردان یداله کارگر پیشه ست اول را همچون بازی روز جمعه گذشته بسیار طوفانی و جنگنده آغاز کردند و با برتری کامل موفق شدند در ست اول این بازی ۲۵ بر ۱۹به پیروزی برسند.
حضور موثر کواچوویچ، پاس های متنوع پتکوویچ در خط حمله و آبشارهای خوب فیاضی و پیروت پور نقش مهمی در پیروزی ست اول داشت.
در ست دوم ، این تیم کاله بود که با کم کردن اشتباهات خود توانست فاصله امتیاز را از همان ابتدای بازی کم کرده و با فریب حریف ارومیه ای برتری خود را تا پایان بازی حفظ کرد.
در این ست تعویض های تیم ارومیه راه به جایی نبرد و در ادامه مصدومیت تونی کواکویچ بازیکن شماره ۶ ارومیه تاثیر بسزایی در ناکامی ارومیه داشت و کاله با استفاده از فرصت های به دست آمده در نهایت با امتیاز نزدیک 25 بر 23 به برتری رسید.
درست سوم ابتدا کاله موفق به کسب دو امتیاز شد ولی در ادامه شاگردان کارگر پیشه توانستند 8 بر 5 جلو بیفتند و بازی خوب رامین خانی که به جای کواچوویچ مصدوم به بازی آمده بود موجب شد تیم ارومیه مجددا به بازی برگردد ولی در ادامه باز هم ورق به سود کاله چرخید و اشتباهات پی در پی بازیکنان ارومیه شکست 25 بر 20 ارومیه را برای آنان رقم زد.
ست چهارم پر اشتباه ترین بازی ارومیه بود در این ست بازیکنان ارومیه از نظر تمرکز بازی و وضعیت روحی و روانی کم آورده بودند و با انجام اشتباهات فردی پی در پی و ناهماهنگی تیمی باخت تلخ 25 بر 22 را پذیرا شده و برای راهیابی به دیدار فینال باید به بازی سوم بیندیشند.
در این دیدار تیم شهرداری ارومیه با ترکیب سعید مصطفی وند، حامد رضایی، ولادو پتکوویچ، تونی کواکویچ، پوریا فیاضی و فرهاد پیروت وارد میدان شده بود.
برای تیم کاله میلاد عبادی پور، فرریکس نیکو، علیرضا جدیدی، حمزه زرینی، عادل غلامی، رضا قرا و فرهاد ظریف در ترکیب اولیه به بازی آمدند.
محمود کشفی نظارت بر این دیدار را بر عهده داشت و محمد شاهمیری و علیرضا قریب نیز به عنوان داورهای اول و دوم قضاوت بازی دوم کاله و نماینده ارومیه در مرحله نیمه نهایی را بر عهده داشتند.
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا ضمن ابراز تاسف از باخت ناباورانه تیمش در برابر کاله به خبرنگار ایرنا گفت: اشتباهات بازیکنانم نسبت به بازی قبل زیاد بود و با مصدومیت کواچوویچ درصد اشتباهاتمان بیشتر هم شد.
یداله کارگرپیشه افزود: من به هیچ وجه عادت به توجیه کردن اشتباهات انجام شده ندارم و اعتراف می کنم که بازیکنان برنامه های پیش بینی شده را به درستی در زمین پیاده نکردند.
وی افزود: انجام اشتباهات فاحش در زدن سرویس، دریافت های نامناسب و بهره نبردن از توپ های برگشتی بیشترین درصد خطاهای بازیکنانم در بازی عصر یکشنبه بود.
کارگر پیشه گفت: برای جبران این شکست ضمن گوشزد کردن نکات کلیدی به بازیکنان یکسری تمرینات خوب و هدفمندی را با مشورت گرفتن از کادر فنی برای تیم ترتیب داده ایم.
وی ادامه داد: پس از بازی با تک تک بازیکنان صحبت کردم و آنان نیز به انجام اشتباهات فردی اعتراف کردند و از نظر روانی برای جبران نقیصه های گذشته و حضوری موفق در بازی سوم آماده هستند.
کارگر پیشه افزود: پزشکان تیم تلاش خود را برای بهبود مصدومیت کواچوویچ به کار گرفته اند و اگر مشکل فقط کشیدگی عضله باشد شاید بتواند به بازی بعدی برسد مگر اینکه مشکل پارگی داشته باشد که در این صورت باید از وجود یکی از سه گزینه رامین خانی، امیربرزگر یا صمد اکبری استفاده کنیم.
وی گفت: به بازیکنان گفته ام ما این تیم را از قعر جدول بالا کشیده و با اقتدار به جمع چهار تیم برتر رسانده ایم و سزاوار نیست به این سادگی تسلیم شویم راهیابی به فینال حق ماست و باید برای رسیدن به آن عزم خود را جزم کنیم.
وی گفت: تمام تلاش خود را برای تقویت روحیه جنگندگی و تسلیم ناپذیری و خودباوری در بازی های بعدی به کار می بندیم چرا که این فاکتورها رمز موفقیت هر تیمی در برابر حریف است.
بازی سوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال تیم های شهرداری ارومیه و کاله مازندران روز سه شنبه جاری بیستم اسفندماه در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار می شود.
برنده این دیدار برای برگزاری دیدار فینال روز پنجشنبه جاری /22 اسفند/ به مصاف متین ورامین می رود و تیم بازنده برای تعیین مقام سوم و چهارمی برابر میزان مشهد صف آرایی می کند.
گزارش از: نرگس موذنی حبشی
7126/583
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن