تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820268452




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسی شکایت‌ها از پروژه شهرک فرودگاهی


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: بررسی شکایت‌ها از پروژه شهرک فرودگاهی
کد خبر: ۳۸۵۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۰ - 10 March 2014


نایب رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، در تشریح نشست امروز کمیسیون، گفت: در نشست امروز شکایت‌های واصله درباره پروژه شهرک فرودگاهی با حضور استاندار قم و مسئولان مربوطه بررسی شد.

داوود محمدی در گفت‌وگو با خانه ملت، در تشریح نشست امروز (یکشنبه 18 اسفند) کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، با اشاره به حضور محمد صادق صالحی‌منش استاندار قم، مسئولان استان قم، مسئولان وزارت جهاد کشاورزی، سازمان هواپیمایی کشور، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در نشست امروز، گفت: در نشست امروز با حضور مسئولان مذکور شکایت‌های مربوطه درباره موضوع ایجاد منطقه گردشگری و شهرک فرودگاهی در قم بررسی شد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به شکایت‌های مطرح شده از سوی سازمان منابع طبیعی درباره ، افزود‌: با تحقیقات میدانی و پیگیری های صورت گرفته مقرر شد در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب و تقویت بخش خصوصی نسبت به رفع نواقص و مشکلات موجود و در نهایت با موافقت اصولی درباره تعیین مساحت طرح و پرداخت حقوق مرتع‌داران و جلب رضایت دامداران و مرغ‌داران، مجوزهای لازم از سازمان هواپیمایی کشور اخذ شود.

نایب رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، ادامه داد: همچنین استاندار قم متعهد شد که برای رفع نواقص و کوتاهی های صورت گرفته درباره پروژه ایجاد شهرک فرودگاهی در قم تلاش و اقدام کند، از طرف دیگر مجری پروژه متعهد شد که مجوزهای لازم را برای فروش سهام و اوراق مشارکت دریافت کند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن