تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818861167




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گودرزي: فقط به فکر کاراته هستم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گودرزي: فقط به فکر کاراته هستم
مربي کاراته کاهاي اعزامي ايران به ليگ جهاني کاراته در هلند با تاکيد بر اينکه هدفش فقط کمک به کاراته کشور است، گفت: حضور در تورنمنت هاي آسيايي براي کاراته ايران کوچک است.


Bookmark and Share
X Share

Google Reader Stumble Upon Delicious Cloob
Facebook Twitter Digg




 بابک گودرزي در پايان مرحله دوم ليگ جهاني کاراته اظهار داشت: دو روز مسابقات سطح بالا و سنگيني در هلند برگزار شد و برترين هاي کاراته جهان، خود را به شهر آلمره رسانده بودند تا کار خود را براي حضوري موفق در رقابت هاي قهرماني جهان در آلمان آغاز کنند.

به گزارش ايرنا، وي افزود: مربيان و ورزشکاران حاضر در هلند، شرايط تيم خود و حريفان را محک زدند. برايم جالب بود زمانيکه «امير مهدي زاده» روي تاتامي مي رفت و مربيان تيم هاي برتر جهان چون ايتاليا، ترکيه، فرانسه، پرتغال و ... از مبارزات مهدي زاده نکته برداري مي کردند درحاليکه در تيم ايران اصلا چنين اتفاقاتي رخ نمي دهد.

گودرزي افزود: حتي سامان حيدري که از رسيدن به مدال بازماند، مبارزات بسيار خوبي را به نمايش گذاشت و ثمره حضور در ليگ جهاني هلند را بزودي خواهد گرفت.

اين مربي با اشاره به حضور تيم ايران در تورنمنت هاي آسيايي گفت: اين مسابقات سودي براي کاراته ايران ندارد. کاراته ما فراتر از آسيا است و زمانيکه طلا و نقره جهان را کسب مي کنيم، بايد تفکرمان نيز جهاني باشد.

وي اظهار کرد: معتقدم هزينه هايي که براي حضور در تورنمنت هاي قاره آسيا مي شود را بايد براي اعزام به مراحل مختلف ليگ جهاني در نظر بگيريم تا به عنوان يکي از قدرت هاي جهان، ورزشکاران خود و ديگر کشورها را محک بزنيم.

وي تاکيد کرد: فدراسيون کاراته به دليل مشکلات مالي نمي تواند در مراحل مختلف ليگ جهاني حضور يابد اما مي تواند سبک ها و انجمن هاي خود را موظف کند تا با ترکيبي از نفرات ملي پوش در ليگ جهاني حضور يابند.

گودرزي عنوان کرد: شرايط مالي فعلي اذيت کننده است و تمامي جامعه کاراته بايد متحد شوند و حرف اول و آخر آنان فقط کاراته ايران باشد.

اين مربي در خصوص اينکه گفته مي شود تيم دو نفره کشورمان با هزينه شخصي وي عازم ليگ جهاني هلند شده است، تصريح کرد: بله هزينه تيم را خودم متقبل شدم و افتخار مي کنم دو جوان ايراني و قهرمان جهان را به اين مسابقات بزرگ آوردم تا از کاراته روز دنيا عقب نباشند. من هيچ چشمداشتي ندارم چرا که براي موفقيت کاراته ايران با تمام وجودم تلاش مي کنم.

وي افزود: برايم عجيب است که در اين چند روز پيام هاي نااميد کننده اي از سوي جامعه کاراته به من داده شد. عليرضا سمندر مدير خوبي است ولي برايم فرقي نمي کند رييس فدراسيون چه کسي باشد چراکه فکر من فقط کاراته است.

گودرزي با اشاره به اينکه تيم مديريتي خوبي در فدراسيون فعاليت مي کند، اظهار داشت: جامعه کاراته بايد همراه با فرا رسيدن سال نو، زندگي کاراته اي و نگرش خود را تغيير دهند و حاشيه امنيت ورزشکاران را بالا ببرند چراکه با اين شرايط به جايي نخواهيم رسيد.

وي افزود: نبايد افسوس فرصت هاي از دست رفته را بخوريم و اگر تيم مقتدري براي اعزام به بازي هاي آسيايي و قهرماني جهان مي خواهيم بايد براي يکبار هم که شده متحد و همدل باشيم.

اين مربي در پايان به تغييرات اساسي تيم ملي کاراته سوئد با هدايت «جاسم ويشگاهي» خبر داد و گفت: تحول در تيم سوئد به خوبي در ليگ جهاني هلند مشخص بود. ويشگاهي به عنوان قهرمان جهان شخصيت تيم سوئد را تغيير داده است و آنان نيز با قدرت از قهرماني که در ايران قدرش را ندانستند، حمايت مي کنند.

يکشنبه 1392/12/18 20:44





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن