تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه بنده اى بخواهد چيزى بخواند و يا كارى انجام دهد و بسم اللّه  الرحمن الرحيم بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818861585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گودرزی: فقط به فکر کاراته هستم/ تورنمنت های آسیایی برای ایران کوچک است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

گودرزی: فقط به فکر کاراته هستم/ تورنمنت های آسیایی برای ایران کوچک است تهران - ایرنا - مربی کاراته کاهای اعزامی ایران به لیگ جهانی کاراته در هلند با تاکید بر اینکه هدفش فقط کمک به کاراته کشور است، گفت: حضور در تورنمنت های آسیایی برای کاراته ایران کوچک است.


«بابک گودرزی» در پایان مرحله دوم لیگ جهانی کاراته در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: دو روز مسابقات سطح بالا و سنگینی در هلند برگزار شد و برترین های کاراته جهان، خود را به شهر آلمره رسانده بودند تا کار خود را برای حضوری موفق در رقابت های قهرمانی جهان در آلمان آغاز کنند.
وی افزود: مربیان و ورزشکاران حاضر در هلند، شرایط تیم خود و حریفان را محک زدند. برایم جالب بود زمانیکه «امیر مهدی زاده» روی تاتامی می رفت و مربیان تیم های برتر جهان چون ایتالیا، ترکیه، فرانسه، پرتغال و ... از مبارزات مهدی زاده نکته برداری می کردند درحالیکه در تیم ایران اصلا چنین اتفاقاتی رخ نمی دهد.
گودرزی افزود: حتی سامان حیدری که از رسیدن به مدال بازماند، مبارزات بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و ثمره حضور در لیگ جهانی هلند را بزودی خواهد گرفت.
این مربی با اشاره به حضور تیم ایران در تورنمنت های آسیایی گفت: این مسابقات سودی برای کاراته ایران ندارد. کاراته ما فراتر از آسیا است و زمانیکه طلا و نقره جهان را کسب می کنیم، باید تفکرمان نیز جهانی باشد.
وی اظهار کرد: معتقدم هزینه هایی که برای حضور در تورنمنت های قاره آسیا می شود را باید برای اعزام به مراحل مختلف لیگ جهانی در نظر بگیریم تا به عنوان یکی از قدرت های جهان، ورزشکاران خود و دیگر کشورها را محک بزنیم.
وی تاکید کرد: فدراسیون کاراته به دلیل مشکلات مالی نمی تواند در مراحل مختلف لیگ جهانی حضور یابد اما می تواند سبک ها و انجمن های خود را موظف کند تا با ترکیبی از نفرات ملی پوش در لیگ جهانی حضور یابند.
گودرزی عنوان کرد: شرایط مالی فعلی اذیت کننده است و تمامی جامعه کاراته باید متحد شوند و حرف اول و آخر آنان فقط کاراته ایران باشد.
این مربی در خصوص اینکه گفته می شود تیم دو نفره کشورمان با هزینه شخصی وی عازم لیگ جهانی هلند شده است، تصریح کرد: بله هزینه تیم را خودم متقبل شدم و افتخار می کنم دو جوان ایرانی و قهرمان جهان را به این مسابقات بزرگ آوردم تا از کاراته روز دنیا عقب نباشند. من هیچ چشمداشتی ندارم چرا که برای موفقیت کاراته ایران با تمام وجودم تلاش می کنم.
وی افزود: برایم عجیب است که در این چند روز پیام های ناامید کننده ای از سوی جامعه کاراته به من داده شد. علیرضا سمندر مدیر خوبی است ولی برایم فرقی نمی کند رییس فدراسیون چه کسی باشد چراکه فکر من فقط کاراته است.
گودرزی با اشاره به اینکه تیم مدیریتی خوبی در فدراسیون فعالیت می کند، اظهار داشت: جامعه کاراته باید همراه با فرا رسیدن سال نو، زندگی کاراته ای و نگرش خود را تغییر دهند و حاشیه امنیت ورزشکاران را بالا ببرند چراکه با این شرایط به جایی نخواهیم رسید.
وی افزود: نباید افسوس فرصت های از دست رفته را بخوریم و اگر تیم مقتدری برای اعزام به بازی های آسیایی و قهرمانی جهان می خواهیم باید برای یکبار هم که شده متحد و همدل باشیم.
این مربی در پایان به تغییرات اساسی تیم ملی کاراته سوئد با هدایت «جاسم ویشگاهی» خبر داد و گفت: تحول در تیم سوئد به خوبی در لیگ جهانی هلند مشخص بود. ویشگاهی به عنوان قهرمان جهان شخصیت تیم سوئد را تغییر داده است و آنان نیز با قدرت از قهرمانی که در ایران قدرش را ندانستند، حمایت می کنند.
ورزشی (4). ** 3783 ** 1589
انتهای پیام /*




18/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن