تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت ها فاسد باشد، بركت از ميان مى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814794751




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار تهران فرمانده قرارگاه استانی پدافند پرتوی (رافع) شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار تهران فرمانده قرارگاه استانی پدافند پرتوی (رافع) شد تهران بزرگ- ایرنا، طی حکمی از سوی سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروز آبادی استاندار تهران به عنوان فرمانده قرارگاه استانی پدافند پرتوی (رافع) منصوب شد.


به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، ˈ سید حسن فیروز آبادیˈ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس کمیته دائمی پدافند غیر عامل کشور، استاندار تهران را به عنوان فرمانده قرارگاه استانی پدافند پرتوی (رافع) منصوب کرد .
در حکم انتصاب استاندار تهران آمده است:جناب مهندس سید حسین هاشمی استاندار محترم استان تهران
به استناد بند 5 سیاست های کلی نظام در حوزه پدافند غیر عامل ابلاغی فرماندهی معظم کل قوا و بر اساس مصوبه شماره 127/315/166 مورخ 90/11/19کمیته دائمی پدافند غیرعامل و بنا به پیشنهاد سازمان پدافند غیرعامل کشور با ماموریت کلی:
ˈطراحی ،برنامه ریزی، هدایت ،کنترل و مدیریت بحران حوادث پرتوی استان و ایجاد آمادگی های لازم در دستگاه ها و مردم با به کارگیری و بسیج و سازماندهی همه دستگاههای اجرایی و نیروهای مسلح در چارچوب و سلسله مراتب قرارگاه مرکزی پدافند پرتوی (رافع) وسازمان پدافند غیر عامل کشور ˈبه عنوان فرمانده قرارگاه استانی پدافند پرتوی(رافع) منصوب می شوید.
امید است در چارچوب سیاست های دولت تدبیرو امید و در سلسله مراتب سازمان پدافند غیر عامل کشورو قرار گاه پرتوی کشور و مقرارت این بخش و رعایت تقوای الهی در راستای تدابیر نورانی مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) موفق و موید باشید .
از کلیه دستگاههای اجرایی و نیروهای مسلح انتظار دارم حداکثر همکاری و مساعدت را مبذول نمایید.
تهرام564/9977
انتهای پیام /*




18/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن