تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خدا قسم سه چيز حق است: هيچ ثروتى بر اثر پرداخت صدقه و زكات كم نشد، در حق هيچ كس ستم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802222559




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تذکرات شفاهی نمایندگان به دولت در پایان جلسه علنی مجلس


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تذکرات شفاهی نمایندگان به دولت در پایان جلسه علنی مجلس تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از پایان جلسه علنی روز یکشنبه مجلس تذکراتی را به رییس جمهوری و اعضای دولت مطرح کردند.


به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، نماینده مردم فریمان و سرخس در تذکر شفاهی به کاهش بی سابقه 90 درصدی نزولات آسمانی در سال جاری اشاره کرد و گفت: دمای برخی روزهای زمستان در این استان به زیر صفر می رسید که باعث از بین رفتن محصولات کشاورزی و بحران آب شده است به همین دلیل دامداران و کشاورزان خسارات فراوانی را متحمل شدند که باید به سرعت ستاد بحران در استان خراسان رضوی تشکیل شود.
«احمد سجادی» با تذکر به وزیر کشور و جهاد کشاورزی درباره تشکیل این ستاد، گفت: همایش های شکیل و سمینارهایی درباره مسائل مختلف در استان خراسان رضوی برگزار می شود اما هیچ همایشی در زمینه کمک به کشاورزان و دامداران صورت نمی گیرد.
وی با مخاطب قراردادن دولت، گفت: درباره کمک به کشاورزان مصداق مثالی است که گفته می شود نمی دانم قسم حضرت عباست را قبول کنم یا دم خروست را.
در تذکر شفاهی دیگری «نعمت الله منوچهری» نماینده جوانرود و پاوه از رییس جمهوری خواست دستور تردد مسافر از منطقه ششنه پاوه را صادر کند.
وی گفت: در این زمینه مساعدت و موافقت هایی از وزیران کشور، اطلاعات، نیروی انتظامی و دیگر نهادهای مسوول گرفته شده است.
وی همچنین از وزیر آموزش و پرورش خواست براساس قانون اساسی نسبت به گنجاندن زبان کردی در کتب درسی اقدام کند.
وی به وزیران نیرو درباره تامین آب آشامیدنی، نفت برای ادامه گازرسانی، راه و شهرسازی در خصوص بهینه سازی راه های منطقه اورامانات و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای برقراری مستمری ماهیانه برای رزمندگان این منطقه تذکر داد.
نماینده مردم نجف آباد نیز به وزیر نیرو درباره عدم هماهنگی در وزارت نیرو برای سرمایه گذاری بخش خصوصی به صورت فاینانس در تکمیل فاضلاب شهری نجف آباد تذکر داد.
ابوالفضل ابوترابی همچنین به وزیر ورزش و جوانان به دلیل کمبود سرانه فضای ورزشی در این شهر و به وزیر آموزش و پرورش به خاطر فرسوده بودن مدارس تذکرات شفاهی دیگری داد.
مجید سرقلعه نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی نیز به وزیر نیرو تذکر شفاهی داد.
این نماینده مجلس افزود: در زیرمجموعه های شما تصمیماتی گرفته می شود که گاهی امنیت ملی را زیرسوال می برند. هرکس از زیرمجموعه شما تصمیمی که دوست دارد می گیرد و من تا نتیجه گیری درباره این موضوع سوال خود را تکرار می کنم.
وی گفت: به وزیر دارایی درباره خودمحوری و سوداگری بانک ها و اخلال آنها در نظام اقتصادی کشور تذکر می دهم.
نماینده مردم قزوین و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص مسایل فرهنگی، گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به درستی به این فرمایشات لبیک گفت.
«سید مرتضی حسینی» روز یکشنبه در تذکری شفاهی در صحن علنی مجلس، گفت: مقام معظم رهبری براساس رهنمودهای داهیانه خود بر دغدغه و توجه بر مسائل فرهنگی تاکید کردند، وزیر ارشاد نیز به درستی به این سخنان لبیک گفتند.
وی ادامه داد: رییس جمهوری در سخنانی گفته اند که مسائل فرهنگی در دست دولت نیست، آیا طرح این موضوع به معنای نادیده انگاشتن ماموریت های خطیری نیست که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت علوم و وزارت آموزش و پرورش سپرده شده است.
حسینی ادامه داد: آیا این سخنان به معنای شانه خالی کردن دولت از وظایف فرهنگی خود نیست و اگر دولت نباید در خصوص مسائل حوزه فرهنگی نقش آفرینی کند پس کدام سازمان باید فرهنگ سازی ایرانی - اسلامی را برعهده بگیرد؟
حسینی افزود: آقای رییس جمهوری چرا حرف های دوم خردادی می زنید؟ و چرا جوانان انقلابی در صحنه های فرهنگ و خدمات را کنار گذاشته اید؟ این خطابی که رهبر معظم انقلاب در مورد دغدغه های فرهنگی ایشان ابراز شده است به شما آقای رییس جمهوری بود.
حسینی ادامه داد: تذکر دوم من به وزیر نیرو درمورد تامین آب منطقه الموت و تذکر دیگرم به وزیر کشور در مورد جابه جایی و انتصاب استانداران و مقامات استانی است که باید از نمایندگان درباره این انتصابات مشورت بگیرند چون نمایندگان نسبت به حوزه انتخابیه خود آشنایی دارند.
سیام(3)**9103**9132**1535
انتهای پیام /*




18/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن