تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818880796




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاشی: به هیچ وجه کار بازیکنان صبا را نمی‌پسندم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
کاشی: به هیچ وجه کار بازیکنان صبا را نمی‌پسندم
بازیکن تیم فوتبال صبای قم گفت: به هیچ وجه عملکرد بازیکنان تیمم مبنی بر شرکت نکردن در تمرینات را نمی‌پسندم زیرا این کار حرفه‌ای نیست.
 مرتضی کاشی در خصوص شرکت نکردن تیمش در تمرینات به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: البته باید بگویم که حضور نداشتن بازیکنان صبا در تمرینات کار اشتباهی بوده است و من به هیچ وجه آن را نمی‌پسندم.
 
بازیکن تیم فوتبال صبای قم در ادامه افزود: من تلفنی با بازیکنان صحبت کردم ولی ظاهرا هم تیمی‌هایم تصمیم خود را مبنی بر شرکت نکردن در تمرینات گرفته بودند.  
 
کاشی ادامه داد: پس از بازی با پرسپولیس و انجام دو جلسه تمرین وقتی بازیکنان دیدند که مطالباتشان پرداخت نمی‌شود تصمیم گرفتند که در تمرینات حضور نداشته باشند البته باید اعلام کنم که من این عمل را نمی‌پسندم چراکه به هیچ وجه حرفه‌ای نیست.
 
بازیکن تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: باید متذکر شوم که تیم‌های دولتی با توجه به پایان سال دچار مشکلات مالی می‌شوند و دست این تیم‌ها برای دریافت بودجه به جایی نمی‌رسد و اگر بازیکنان چنین دیدی داشته‌ باشند تصمیمی مبنی بر تعطیلی تمرینات نمی‌گرفتند و باید عنوان کنم که بسیار عجولانه و شتاب‌زده تصمیم گرفتند.
 
وی با اشاره به تلاش مدیران تیم مبنی بر حل مشکلات مالی صبا و پرداخت مطالبات بازیکنان تصریح کرد: البته من از نزدیک شاهد تلاش زیاد کشوری و جهان‌بین هستم ولی متاسفانه تاکنون پولی دریافت نکرده‌ایم. من 6 سال است در مجموعه صبای قم فعالیت می‌کنم و باید تلاش مدیران را نیز در نظر بگیریم.
 
کاشی اظهار داشت: مطمئن باشید مسئولان بی‌کار نبوده‌اند و در راستای حل مشکلات تیم تلاش کرده‌اند و امیدوارم به طور حتم مشکلات این تیم رفع خواهد شد.  
 
بازیکن تیم فوتبال صبای قم تاکید کرد: درست است مشکلات مالی تیم فوتبال صبای قم حل نشده است اما بازیکنان دیگر به مسائل مالی فکر نمی‌کنند و در اردوی این تیم حضور یافته‌اند و بازیکنان هم قراردادی منعقد کرده‌اند و نیازمند پرداخت مطالبات باشگاه هستند زیرا این بازیکنان هم هزینه‌هایی دارند که با توجه به فرا رسیدن سال نو، امیدواریم گرفتاری‌های مالی این بازیکنان حل شود و مطالبات آن‌ها پرداخت شود. 

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن