تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818843152




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابن‌قاسم: هیچ‌گونه تذکری از AFC به بازیکنان ما داده نشده است/از الفتح عربستان شناحت کامل داریم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
ابن‌قاسم: هیچ‌گونه تذکری از AFC به بازیکنان ما داده نشده است/از الفتح عربستان شناحت کامل داریم
سرپرست باشگاه فولاد خوزستان گفت: هیچ‌گونه نامه‌ای مبنی بر تذکر یا اخطار از سوی AFC به هیچ یک از بازیکنان ما داده نشده است.
ابن‌قاسم در خصوص تذکر AFC به چهار بازیکن تیمش به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: باید اعلام کنم که هیچ تذکری از سوی AFC به بازیکنان ما داده نشده است و من چیزی ندیده‌ام.  
 
سرپرست باشگاه فولاد خوزستان در ادامه افزود: تاکنون نامه‌ای مبنی بر اخطار به بازیکنان ما از سوی AFC ارسال نشده است زیرا در صورت ارسال، بطور قطع این موضوع را اعلام می‌کردیم.  
 
وی در خصوص دیدار انجام شده تیمش مقابل الجیش قطر هم تصریح کرد: الجیش تیم خوبی بوده و چون درخانه‌اش بازی می‌کرد. در صدد پیروزی در این بازی بود ما می‌توانستیم در این دیدار برنده باشیم اما تقدیر نبود و داور 2 خطای محرز کارت قرمز را به حساب نیاورد.  

سرپرست باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به بازی پیش‌ رو مقابل الفتح عربستان هم تاکید کرد: بطورحتم برای برد به میدان می‌رویم زیرا میزبان هستیم و از این امتیاز استفاده می‌کنیم و امیدواریم تماشاگران خوبی به این استادیوم بیایند و ما را حمایت کنند تا مقابل این تیم هم برنده از زمین خارج شویم.  
 
وی در مورد شناخت از تیم الفتح خاطرنشان کرد: تمامی بازی‌های تیم الفتح را دیده‌ایم و بطور قطع بعضی از بازی‌های این تیم را آنالیز کرده‌ایم و با اطمینان اعلام می‌کنم باید این بازی را ببریم و با کسب هر 3 امتیاز کامل از زمین خارج شده و پایه دیدارهای بعدی را بگذاریم.  

انتهای پیام/  







تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن