تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815383462




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوالاتی از جنس دانشجویی و پاسخ های کواکبیان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سوالاتی از جنس دانشجویی و پاسخ های کواکبیان سنندج - ایرنا- مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری شامگاه شنبه مهمان انجمن اسلامی دانشگاه کردستان بود و در فضایی صمیمی و دوستانه به پرسش های دانشجویان پرشور این دانشگاه در ارتباط با مسایل روز پاسخ داد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، کواکبیان که به منظور شرکت در مراسم افتتاح دفتر حزب مردم سالاری در استان کردستان به شهر سنندج سفر کرده بود به تالار مولوی دانشگاه کردستان رفت و در جمع دانشجویان سخنرانی کرد و پیرامون مسایل روز نیز به سوالات دانشجویان پاسخ گفت.
دانشجویان حدود 10 سوال کتبی و شفاهی پیرامون مسایل هسته ای، سیاست خارجی دولت تدبیر و امید و مفاسد اقتصادی مطرح کردند و کواکبیان نیز به همه سوالات پاسخ گفت.
وی در ابتدای سخنان خود کردها را اصیل ترین قوم ایرانی دانست و گفت: کردها قبل از اینکه خود را کرد بدانند خودشان را ایرانی می دانند و به ایرانی بودنشان نیز افتخار می کنند.
وی از کردستان به عنوان سرزمین سرداران شهید، مجاهدان خاموش و سرزمینی فرهنگی نام برد و تصریح کرد: مسوولان وظیفه دارند به مطالبات و خواسته های مردم کردستان دقت کنند و مشکلات این مردم را برطرف نمایند.
کواکبیان در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان در مورد اینکه آمریکایی ها و غربی ها پایبند توافقات هسته ای نیستند و نباید به آنان اعتماد کرد، گفت: برخی افراد نیت خوانی و پیش گویی می کنند و اظهاراتشان خلاف واقع است.
وی با اشاره به اینکه برخی افراد می گویند عزت و استقلال ما زیر سوال می رود، گفت: این توهین به مقامات ارشد نظام است چرا که تمام خط و مشی مباحثات هسته ای به تایید رهبری می رسد.
دبیرکل حزب مردم سالاری در این زمینه به طرح بحث نرمش قهرمانانه از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت که ایشان اعلام کرده اند از تیم هسته ای و سیاست خارجی دولت حمایت می کنند.
وی همچنین با اشاره به اینکه برخی ها در داخل کشور از اینکه در بحث هسته ای موفق شویم ناراحت هستند، گفت: پیش بینی می کنیم این مذاکرات به نتیجه می رسد ولی به جای اینکه همه خوشحال باشند برخی ها ناراحت هستند.
دبیرکل حزب مردم سالاری با اشاره به اینکه برخی افراد در داخل کشور کاسه داغتر از آش شده اند، افزود: ما دنبال برد برد در این مذاکرات هستیم اما برخی دنبال برد کامل ما و شکست کامل طرف هستند که این امکان پذیر نیست.
وی تاکید کرد: اگر به آقای ظریف و تیم هسته ای اعتماد ندارند آنها را تغییر دهند و اگر اعتماد دارند اجازه دهند کار خودشان را بکنند.
دبیرکل حزب مردم سالاری با اشاره به اینکه ما هیچ وقت دنبال بمب اتم نبوده و نیستیم، گفت: ما نگران نیستیم و خوش بینیم که مذاکرات منتج به نتیجه می شود و باید به دولت اجازه داد کار خودش را بکند و در داخل از فعالیت های دولت حمایت کنیم.
کواکبیان اظهار کرد: اگر به دنبال ساخت بمب اتم بودیم این توافقات ژنو به درد ما نمی خورد حال آنکه ما دنبال انرژی صلح آمیز هسته ای هستیم.
وی بعد از دیدار با دانشجویان و افتتاح دفتر حزب مردم سالاری در استان کردستان سنندج را به مقصد تهران ترک کرد.ک/3
7346/533
انتهای پیام /*




18/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن