تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، بى شرم، كودن، چاپلوس و بدبخت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819440283




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسخ شرکت گاز درمورد افزایش بهای قبوض مشترک


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: پاسخ شرکت گاز درمورد افزایش بهای قبوض مشترک
کد خبر: ۳۸۲۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۰ - 28 February 2014


سرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:

به پیوست قبض گاز دو دوره قبل خدمتتان ارسال می گردد همانگونه که ملاحظه می کنید نکات ذیل در این دو قبض قابل تامل است:
1-علیرغم پرداخت قبض قبلی به مبلغ 863300 تومان مجددا در قبض جدید مبلغ بالاتر از آن یعنی 883193 تومان به عنوان بدهی گذشته درج شده است (مشابه این مشکل توسط کاربر دیگر نیز اعلام شده بود) در ضمن مستندات مربوط به پرداخت اینترنتی قبض در تاریخ 25-10-92 نیز موجود است که علیرغم پیگیری تلفنی از شرکت گاز هنوز حذف نشده است.
2- نکته جالب دیگر این است که سایر مبالغ جمعا در قبض اول که بهای گاز آن 2162897 میباشد مبلغ 163200 تومان بوده است که معادل مبلغ گازبها وجه دریافت شده است!!!!
3-در قبض اعلام شده که بدهی گذشته مربوط به عوارض گاز رسانی میباشد که با مبالغ هنگفتی که در قبض میباشد به نظر می رسد خطای قبض باشد و مبلغ مذکور مربوط به قبوض قبل باشد.
4-در پایان استدعا دارم از شرکت گاز بصورت شفاف این تفاوتها و مبالغ استعلام شود تا مردم دچار بی اعتمادی نشوند.
با تشکر از پیگیری مجدانه شما و آرزی توفیق بیشتر

پاسخ:

سلام علیکم
احتراما عطف به نامه شماره 964/ت مورخ 92/11/23 آن رسانه وزین ودر ارتباط با درج مطلبی در خصوص مبالغ مندرج در قبوض گاز یکی از مشترکین گاز طبیعی بدینوسیله به اطلاع می رساند: قبوض سری 75،76،74 از تاریخ 92/4/30لغایت 92/7/30توسط مشترک گرامی پرداخت نشده ومبالغ قبوض مربوطه بعنوان بدهی گذشته به قبض سری 77 وبه مبلغ 5/434/000 ریال انتقال ومشترک اقدام به پرداخت قبض سری 77 به مبلغ 8/633/000 ریال بعد از مهلت پرداخت نموده که در سری 78 بعنوان بدهی گذشته درج، که بلافاصله بصورت سیستمی مبلغ کسروآخرین بدهی به میزان 5/969/000 ریال می باشد.
لازم به ذکر است که مبالغ مورد سوال بعنوان عوارض گاز رسانی فروردین،اردیبهشت وخرداد سال 92 می باشد.لذا خواهشمند است دستور فرمایید موضوع به اطلاع مشترکین محترم رسانیده شود.


ومن ا...توفیق
مجید بوجارزاده
رییس روابط عمومی















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن