تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821086576




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گفتگوی تلفنی اوباما با ۶ کشور در خصوص اوکراین


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: گفتگوی تلفنی اوباما با ۶ کشور در خصوص اوکراین


سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد رئیس جمهور آمریکا به صورت تلفنی با سران شش کشور دنیا از جمله دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس، فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه و نیز ماتئو رنتسی نخست وزیر ایتالیا گفتگو کرده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس جمهور آمریکا با سران شش کشور دنیا به صورت تلفنی درباره بحران اوکراین گفتگو کرده است.  

به گفته جاش ارنست سخنگوی کاخ سفید، اوباما همچنین در گفتگوی چند نفره کنفرانسی با روسای جمهور لیتوانی، لتونی و استونی، اوضاع در اوکراین  را  بررسی کرده است.

اوباما

کاخ سفید اطلاعات بیشتری درباره این گفتگوها منتشر نکرده است.

وزیر امور خارجه آمریکا از همتای روس خود خواست در خصوص شبه جزیره کریمه از خود خویشتنداری به خرج بدهد.

جان کری وزیر امور خارجه آمریکا در  گفتگوی تلفنی با همتای روس خود در روز یکشنبه گفت هر گونه اقدام روسیه برای تصاحب منطقه کریمه باب دیپلماسی در این خصوص را خواهد بست.

وی گفته است که بالا گرفتن تنش نظامی و اقدامات تحریک آمیز در کریمه یا هر نقطه دیگر از اوکراین در کنار اقدام برای پیوستن کریمه به روسیه می تواند هر گونه فضای موجود برای دیپلماسی را ببندد و از این رو از مقامات روس در خواست کرده است تا حداکثر خویشتنداری را به خرج بدهند.

 
 
 
 


یک شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن