تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيبايى مرد به شيوايى زبان اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819186458




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمريکا بانک هاي فرانسه را به نقض تحريم هاي ايران متهم کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۱۷:۲۴ب.ظ)
آمريکا بانک هاي فرانسه را به نقض تحريم هاي ايران متهم کرد آمريکا تحقيقاتي را درباره برخي بانک‌هاي عمده در فرانسه آغاز کرده است که متهم به پول‌شويي و نقض تحريم‌هاي خارجي واشنگتن هستند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، آمريکا احتمال مي‌دهد که برخي بانک هاي فرانسه تحريم‌هاي آمريکا عليه کشورهاي خارجي نظير ايران، کوبا و سودان را نقض کرده‌ و وارد مسائلي نظير پول‌شويي شده باشند.
بر اساس اين گزارش، آمريکا، تحقيقاتي را درباره برخي بانک‌هاي عمده در فرانسه آغاز کرده است که متهم به پول‌شويي و نقض تحريم‌هاي خارجي واشنگتن هستند.
آمريکا پيش از اين نيز چندين نهاد اقتصادي خارجي را به‌ خاطر آن‌ چه نقض تحريم‌ها عليه ايران ناميده مجازات کرده است که از جمله آن ها بانک توکيو ميتسوبيشي يو اف جي از کشور ژاپن را مي‌توان نام برد که به پرداخت 250 ميليون دلار محکوم شده است و همين طور بانک جي‌پي‌مورگان آمريکا.
به دنبال توافق هسته اي ژنو برخي شرکت‌هاي اروپايي براي سرمايه‌گذاري در ايران هستند، اما آمريکا مي‌گويد که اکثريت تحريم‌ها عليه تهران همچنان باقي است و شرکت‌هاي خارجي که از اين قاعده سرپيچي کنند، مجازات خواهند شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن