تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شب و روز بر هر كس بگذرد، او را ادب مى‏كند، فرسوده‏اش مى‏نمايد و به مرگ نزديكش مى‏س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801624937




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربی تیم العین امارات برکنارشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سرمربی تیم العین امارات برکنارشد اصفهان - ایرنا - منبع خبری امارات عربی متحده از برکناری سرمربی تیم العین این کشور یکی ازحریفان تیم تراکتورسازی تبریز درلیگ قهرمانان باشگاههای آسیا خبردادند.


به گزارش ایرنا، رسانه های امارات عربی متحده روز شنبه به نقل از یک منبع آگاه درباشگاه العین امارات عربی متحده گزارش دادند: مسوولان این باشگاه امروز«فلوریس کیکی»سرمربی اسپانیایی این تیم را برکنار کردند.
براساس این گزارش، مسوولان باشگاه العین امارات،«زلاتکو دالیچ » از کرواسی را جایگزین سرمربی اسپانیایی خود کردند.
کیکی از ابتدای فصل جاری لیگ امارات متحده عربی جایگزین«فوساتی » مربی اهل اروگوئه در تیم فوتبال العین شده بود.
وی پیش ازاین هدایت تیم الاهلی امارات که هم اکنون صدرنشین لیگ این کشور است را برعهده داشت اما با پایان قرارداد ، مسوولان الاهلی از تمدید قرارداد با این مربی اسپانیایی خودداری کردند.
تیم الاهلی امارات صدرنشین لیگ فوتبال این کشور هم اکنون تحت هدایت کوزمین قرار دارد.
کوزمین در سه فصل گذشته هدایت تیم العین را برعهده داشت.
به گزارش رسانه های امارات ، مسوولان العین درحالی از امروز تصمیم به برکناری « کیکی » گرفتند که این تیم چهار روز دیگر در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان باشگاههای آسیاباید در عربستان سعودی به مصاف تیم الاتحاد جده برود.
مدت زمان قرارداد « کیکی » با العین امارات به مدت دو فصل و تا پایان فصل آینده بود اما این مربی به صورت توافقی از این تیم جدا شد.
تیم فوتبال العین امارات عربی متحده همراه با تیم های تراکتورسازی تبریز ایران ، الاتحاد عربستان و لخویا قطر در گروه سوم لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا قرار دارند.
7132
انتهای پیام /*




17/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن