تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815652587




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تامين اجتماعي توانسته است جايگاه خدمت رساني خويش را در استان ارتقاء بخشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۱۷:۳۸ب.ظ)
مديركل تامين اجتماعي قم: تامين اجتماعي توانسته است جايگاه خدمت رساني خويش را در استان ارتقاء بخشد مديركل تامين اجتماعي قم گفت: با همراهي و همدلي مجموعه كارشناسان و پرسنل،تامين اجتماعي در استان توانسته است جايگاه خدمت رساني خويش را ارتقاء بخشد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي اداره كل تامين اجتماعي قم، سيد مجتبي موسوي در جلسه آموزشي و هم انديشي با كاركنان تامين اجتماعي استان كه در تالار تامين اين اداره كل برگزار شد،اقدامات صورت گرفته توسط تامين اجتماعي قم در سال 92 را مطلوب توصيف كرد و گفت: با همراهي و همدلي مجموعه كارشناسان و پرسنل،تامين اجتماعي در استان توانسته است جايگاه خدمت رساني خويش را ارتقاء بخشد.
وي خواستار توجه ويژه كاركنان به پيگيري مطالبات و خواسته هاي بيمه شدگان،كارفرمايان و مستمري بگيران شد و گفت:با توجه به اينكه تامين اجتماعي،يك سازمان درآمد-هزينه اي است و مشتريان خاص خودش را دارد لازم است كليه كاركنان در ارائه خدمت مطلوب و بهنگام به مراجعان دقت كافي داشته باشند.
مديركل تامين اجتماعي قم با اشاره به راه اندازي و فعال شدن كميته بيمه اي در استان افزود:كميته بيمه اي با دقت و حساسيت خاص،كليه مراحل خدمت رساني و رفع مشكلات بيمه اي مخاطبان سازمان را رصد مي كند و در صورت مواجهه با مشكل در فرايند خدمت رساني،با راهكارهاي لازم در خصوص رفع مشكل در جهت ارائه خدمت آسانتر به مراجعان اقدام مي نمايد.
وي افزود: در راستاي تحقق تامين اجتماعي الكترونيك، با آماده سازي زيرساختهاي لازم در حال حاضر بيش از 10 نوع خدمت بصورت الكترونيك به مخاطبان تامين اجتماعي در استان قم ارائه مي شود.
وي از راه اندازي سامانه دريافت اينترنتي ليست حق بيمه در سال 92 به عنوان مهمترين خدمت الكترونيكي نام برد و تصريح كرد:اين كار با استقبال كارفرمايان استان قم مواجه شده است و اميدواريم در سال 93 با سرعت بخشيدن به فرايند انجام امور، به مراجعه حضوري كارفرمايان به شعب نيازي نباشد.
مديركل تامين اجتماعي قم خاطرنشان ساخت:اجراي طرح جايگزيني پرداخت الكترونيكي حق بيمه به جاي پرداخت بصورت چك،راه اندازي سيستم اتوماسيون اداري و راه اندازي سيستم جديد پيامكي از ديگر فعاليت هاي مهم تامين اجتماعي قم در سال 92 مي باشد.
وي ادامه داد:از طريق سيستم جديد پيامكي و نيز با به روز كردن ساختار سايت اينترنتي اداره كل در سال 92 توانستيم ارتباط دوسويه و تعامل خوبي با كارفرمايان ،بيمه شدگان و مستمري بگيران استان قم فراهم كنيم.
سيد مجتبي موسوي از اخذ مجوز و خريد بيش از يكصد مورد انواع سخت افزار مورد نياز اداره كل و شعب در استان بمنظور ارتقاي كيفيت خدمت رساني به بيمه شدگان خبر داد و گفت:در اين راستا اعتباري معادل 3 ميليارد و 400 ميليون ريال هزينه شده است.
وي افزود:اجراي بخشنامه بازنشستگي با60سال سن و10سال سابقه و كمتر،به روز رساني پرونده هاي حقوقي و انجام دفاعيه هاي لازم در مهلت قانوني،اجراي تقسيط حق بيمه دوران سربازي و حضور در جبهه بيمه شدگان،اعلام سوابق بيمه شدگان بصورت الكترونيكي بين شعب استان و كشور و حذف كاغذ،مكانيزه شدن كامل سوابق در شعب استان،اجراي طرح نامنويسي متمركز در شعب2و3قم،تشكيل كارگروه نظارتي بمنظور بررسي و پايش مرتب فرايندها در جهت خدمت رساني بهتر و تكريم ارباب رجوع،اجرايي شدن تعويض و يا تمديد دفترچه درمان بيمه شدگان در كليه شعب استان قم،اجراي مطلوب قانون بخشودگي جرايم واجراي بخشنامه رفع برخي محدوديتها براي فرزندان چهارم و به بعد بيمه شدگان اجباري از ديگراقدامات وفعاليتهاي مهم اداره كل تامين اجتماعي قم درسال92مي باشد.
وي با اشاره به رشد 4 درصدي آمار كل بيمه شدگان استان ادامه داد: در بخش كارگران ساختماني رشد 53 درصدي و در بخش رانندگان با 16 هزار و 600 نفر بيمه شده با رشدي معادل 5/21 درصد مواجه بوده ايم.
مديركل تامين اجتماعي قم مديريت بر مصارف،افزايش قطع مستمري من غير حق و قطع بيمه بيكاري را از ديگر اقدامات مهم تامين اجتماعي استان برشمرد.
وي افزود:به روز رساني پرونده هاي محاسباتي اعم از پرونده هاي جاري،پيمانها و حسابرسي ها از جمله عملكردهاي مثبت تامين اجتماعي قم در سال 92 مي باشد كه باعث شد تا اداره كل تامين اجتماعي استان قم در بين ادارات كل تيپ 3 كشور مقام نخست را كسب كند.
گفتني است در اين هم انديشي، معاون اداره كل و كارشناسان ارشد نظارت ، اداري و مالي به بيان مسائل حوزه كاري خود پرداختند.
برگزاري پرسش و پاسخ كاركنان با مديركل تامين اجتماعي استان از برنامه هاي ديگر اين مراسم بود.
در پايان از 35 نفر از برگزيدگان ورزشي استان در رشته هاي مختلف با اهداي لوح و جوائزي تقدير شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن