تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن طیب و پاکیزه را از هر که گفت بگیرید،‌ اگر چه او خود،‌ بدان عمل ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801556419




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقال حقوق شهروندی باید سبک زندگی دینی مردم را ارتقاء دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

انتقال حقوق شهروندی باید سبک زندگی دینی مردم را ارتقاء دهد ورامین- ایرنا – فرماندار ورامین گفت: انتقال حقوق شهروندی به جامعه باید باعث ارتقاء سبک زندگی دینی مردم شود.


محسن خوانساری روز شنبه در جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی که در فرمانداری ورامین برگزار شد، گفت: تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان در تحقق حقوق شهروندی نقشی مهم و اساسی دارند و باید ضمن پیگیری اجرایی شدن این مهم، این حقوق را به جامعه نیز منتقل نمایند.
وی افزود : مسوولین در نظام مقدس جمهوری اسلامی می باید در پی حل مشکلات باشند، مردم حق دارند که از نزدیک با مدیران دیدار داشته و مشکلات خود را بی واسطه با آنان در میان بگذارند تا به واسطه تلاش مسوولین مشکلاتشان برطرف شود.
وی گفت: اگر مسوولین رفتار شایسته و سزاواری داشته باشند ، مردم هم اثر رفتار آنها را می پذیرند و اگر رفتار آنان در شأن نظام و شریعت نباشد، رفتار مردم نیز به همانگونه تغییر خواهد کرد.
فرماندار ورامین افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مبتنی بر شایسته سالاری بنا شده و باید بهترین افراد در رأس امور و ریاست ادارات قرار گیرند تا بتوانند با تعامل مناسب با سایر دستگاه ها و مردم، مشکلات پیش روی جامعه را مرتفع نمایند .
خوانساری گفت: در شرایطی که نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره مورد تهدید و تهاجم فرهنگی دشمنان قرار دارد و استکبار جهانی اخلاقیات جامعه اسلامی را مورد هجمه قرار داده باید تلاش کرد تا با برنامه ریزی مناسب و با بهره گیری از ابزارهای نوین این توطئه ها را خنثی نمود.
نماینده عالی دولت در شهرستان ورامین گفت: امروز علاوه بر خانواده،
مدرسه و جامعه نیز سهم عمده ای در تربیت جوانان بر عهده دارند ولی این خانواده است که می تواند با فراهم کردن بسترهای زندگی دینی ، تربیت اسلامی را در جوانان و آینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی نهادینه نماید.
وی همچنین با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه اسلامی گفت: مسوولین شهرستان می باید نسبت به تشکیل کمیته ای تخصصی در خصوص تدوین دستورالعمل اجرای عفاف و حجاب در ادارات اقدام نمایند تا با پرهیز از برخوردهای شعاری، در عمل نیز شاهد ترویج این فرهنگ در جامعه باشیم .
فرماندار ورامین تصریح کرد: اصناف نیز نقش موثری در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه دارند و باید با صیانت از این امر مهم، به واحدهایی که نسبت به رعایت حجاب اقدام نمی نمایند، تذکر جدی ارایه شود .
تهرام/7254/ 699
انتهای پیام /*




17/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن