تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818967111




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش علمی جوانان در سایه عمل به آموزه‌های اسلامی به ثمر می‌رسد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



نماینده ولی فقیه در چهارمحال ‌و ‌بختیاری:
تلاش علمی جوانان در سایه عمل به آموزه‌های اسلامی به ثمر می‌رسد خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین نکونام، حاکمیت بدون اسلام را پوچ و هیچ دانست و گفت: دانش آموزان است که اسلام را در جای جای زندگیتان وارد کنید تا موفق شوید.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز در آیین انتخابات شورای استانی دانش آموزان منتخب این استان که به میزبانی دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، تشکیل این شورا را ابتکاری کم سابقه عنوان کرد و اظهار داشت: این که به دانش آموزان فرصت داده می شود که در کنار علم آموزی، دوره نمایندگی را نیز تجربه کنند و همکاری و تعاونی های عملی داشته باشند و تجربه مشورتی را فرا بگیرند و قانون گذاری را بیاموزند، بسیار ستودنی است.
 
امام جمعه شهرکرد با بیان این که تربیت نیروهای اخلاقی در درون انقلاب اسلامی نهفته است، خاطرنشان کرد: اسلام دارای ظرفیت های عظیمی است که اگر خودمان را در جهت این امر مهم قرار دهیم، به یقین در عالی ترین مرتبه های اجتماعی قرار خواهیم گرفت.
 
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به این که همه نیازهای فرهنگی، اجتماعی، خانواده و فردی جامعه در اسلام دیده شده است، ابراز داشت: اگر امروزه بشر زندگی آرامش بخش ندارد، به این دلیل است که از ظرفیت عظیم اسلام غافل شده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین نکونام اضافه کرد: امروز دنیا به خود می بالد که توانسته است به بالاترین درجات علمی و کشف های بسیاری در آسمان و دریاها دست پیدا کند اما باوجود این همه اکتشافات علمی، نتوانسته است آرامش را بر زندگی ها حاکم کند و این در حالی است که بشر به دنبال آرامش اجتماعی، فردی و خانوادگی است.
 
این مقام مسؤول با اشاره به این که اسلام هم به دنبال آرامش بشری است و هم انسان را به درجات بالای علمی سوق می دهد، خاطرنشان کرد: آن چه مهم است که انسان به همه علوم دست پیدا کند و در سایه علوم به آرامش فکری و روحی برسد نه این که درجات بالای علمی، بهانه ای برای شقاوت، جنگ و خونریزی باشد.
 
رییس استانی حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری با بیان این که یکی از مشکلات امروز جامعه بشری این است که از همه توانمندی های خود برای تبعیض و خونریزی و شقاوت استفاده می کند، تصریح کرد: متأسفانه امروز بشر از فرهنگ اسلامی فاصله گرفته است و این خود عامل همه جنایات و ناعدالتی ها و استبدادها است.
 
وی خطاب به منتخبین شورای دانش آموزی استان اظهار داشت: بدانید و آگاه باشید که اگر حرکت خود را در مسیر اسلام و دین تعریف کردید به یقین زمینه رشد، قانون گذاری، مطالبه حق و حقوقتان را مهیا کرده اید و رستگار خواهید شد.
 
رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با اشاره به این که خود حقیقی انسان که همان فطرت درونی او است، چیزی به جز خدا نمی خواهد و نمی پسندد، افزود: اگر انسان به دنبال غیر از خدا است، این ریشه در خود نفسانی و دنیاطلبی او دارد.
 
حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان این که اسلام را نمی توان در زبان فرقه های نوظهور و منحرف جست و جو کرد، گفت: اگر می خواهید از اسلام ناب بهره مند شوید باید آن را در زبان دین شناسان واقعی هم چون امام راحل، رهبر معظم انقلاب، آیت الله جوادی آملی و شهید مطهری ها جست و جو و در محضر آنها، کسب فیض کنید.
 
امام جمعه شهرکرد، حاکمیت بدون اسلام را پوچ و هیچ دانست و اظهار داشت: این پیام من به شما دانش آموزان است که اسلام را در جای جای زندگیتان وارد کنید تا موفق شوید.
 
 نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر این که شما منتخبان دانش آموزی باید پیام رسان بنده به جوانان باشید، ابراز داشت: جوانان و نوجوانان باید بدانند که اگر لحظه ای از دین خدا و اسلام غافل شوند، به یقین سربلند و رستگار نخواهند شد و آینده ای روشن در انتظار آن ها نخواهد بود./9457/پ202/س



۱۳۹۲/۱۲/۱۷






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن