تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819249924




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گردهمایی گروههای کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تهران برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

گردهمایی گروههای کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تهران برگزار شد تهران بزرگ -ایرنا - گردهمایی هیات ها، باشگاه ها و گروههای کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تهران برگزار شد.


به گزارش ایرنا، رییس هیات کوهنوردی استان تهران روز شنبه در این همایش گفت: تمام فعالیت‏ها واقدامات صورت گرفته دراین هیات به صورت داوطلبانه است و فراهم کردن شرایط برای فعالیت افراد علاقه مند از اقدامات این دوره مدیریت هیات می باشد.
مرتضی رمضانی ادامه داد: گروههای فعال بازوهای اجرایی هیات می باشند و مدیریت جدید از تجربیات افراد کارآزموده کمک خواهد گرفت.
رییس هیات کوهنوردی استان تهران اظهارداشت: اصل قرار دادن آموزش در کارگروهها از برنامه های مهم این هیات می‏باشد که بحث آموزش، حفظ محیط زیست، توسعه ورزش کوهنوردی در شهرستانها، ارتباط بیشتر با مجموعه های کوه نوردی و فعالیت بیشتر در زمینه صعودهای ورزشی، ایجاد زمینه لازم برای فعالیت های حرفه‏ای هیمالیانوردی، گسترش ارتباط با ارگانهای مرم نهاد جهت مطرح نمودن این ورزش در سطح عمومی جامعه ، توسعه روابط با دانشگاهها،
نهادها و همگاری با فدراسیون کوهنوردی از اصول کار این دوره هیات کوهنوردی استان تهران است.
وی ضمن تشکر از همکاری مجموعه های کوه نوردی در برگزاری همایش به سخنی از رییس سابق این هیات اشاره کرد وگفت: ˈکاری کنیم که بماند، نه کاری کنیم که بمانیم.ˈ
همچنین هادی صابری دبیر فدراسیون کوهنوردی خاطرنشان کرد: من از فعالیت های گسترده روسای پیشین هیات کوهنوردی استان تهران برای پویاتر شدن این ورزش قدردانی می کنم .
وی ادامه داد: امیدواریم این پویایی و حرکت روبه رشد در ورزش کوهنوردی هر روز گسترده ترشده و علاقمندان به این ورزش استقبال با شکوهی را داشته باشند.
همچنین رییس توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران نیز در این همایش گفت: مهم ترین خصیصه ورزش کنارهم بودن و یک صدایی ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی است.
محمد سلطانی ادامه داد: این باهم بودن ورزشکاران درعرصه های مختلف باعث می شود هر روز ورزش کشورمان در میادین جهانی شکوفاتر و تاثیر گذار تر شود.
وی اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی در ورزش کشورمان تنها گذاشتن نفرات تاثیر گذار است که باید از خدمات و تلاشهای آنها تقدیر کرد.
سلطانی گفت: باید فرهنگ واگذاری تجربیات درزمان انتقال مسوولیت در کشور نهادینه شود.
همچنین در این مراسم از کاوه کاشفی رییس سابق هیات کوهنوردی استان تهران و مسوولان و کارگروه های هیات کوهنوردی استان تهران، فعالان ورزشی و حامیان مالی تقدیر شد.
تهرام/7247/ 699
انتهای پیام /*




17/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن