تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821224589




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساختمان ادارات اردبیل جابجا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > اردبیل عباسی:
ساختمان ادارات اردبیل جابجا می شود
اردبیل – خبرگزاری مهر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل از اجرای طرح جابجایی ساختمان برخی ادارات استان خبر داد.



اقبال عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: این جابجایی در راستای ارائه بهینه خدمات و استفاده بهینه از فضاهای فیزیکی است. وی افزود: در حال حاضر برخی ساختمان ها و یا برخی بخش های یک ساختمان اداری بلا استفاده مانده و این در حالی است که در مقابل برخی ادارات نیازمند افزایش فضای فیزیکی خود هستند. به گفته عباسی با اجرای این طرح زمینه استفاده مناسب از فضاهای اداری فراهم خواهد شد. وی افزود: در کنار این طرح می توان استفاده مشارکتی از برخی ساختمان ها به ویژه سالن های اجرا را نیز در نظر گرفت. معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار با بیان اینکه اعتبارات عمرانی استان با محدودیت قابل توجهی مواجه است، ادامه داد: ادارات باید بیشترین صرفه جویی را در حوزه هزینه کرد عمرانی داشته باشند. وی اجرای طرح جایه جایی مکان فیزیکی برخی ادارات را یکی از شاخصه های صرفه جویی هزینه های عمرانی دانست و افزود: علاوه بر این امکانات موجود به صورت کامل به کار گرفته خواهد شد.


۱۳۹۲/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن