تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820223183




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناجا یکی از بازوان توانمند نظام جمهوری اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ناجا یکی از بازوان توانمند نظام جمهوری اسلامی است قزوین - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استاندار قزوین گفت: نیروی انتظامی یکی از بازوهای توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.


به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ناجا استان قزوین، ˈایوب رحیمیˈ در رزمایش آمادگی و نمایش اقتدار پلیس افزود: حفظ امنیت در داخل کشور به عهده این نیرو است وهمکاری دستگاههای اطلاعاتی و قضایی موجب حفظ هر چه بهتر امنیت در جامعه می شود.
وی، امنیت اجتماعی را یکی از بزرگترین نعمت ها برای انسان دانست و گفت: انتظار داریم پلیس استان با توانمندی خود به ویژه در روزهای آخر سال و ایام نوروز، جامعه را برای متخلفان ناامن کرده وآسایش مطلوبی برای مردم به ارمغان بیاورد.
این مسوول اظهارکرد: کاهش وقوع جرایم در استان موجب افزایش امیدواری مردم به نظام شده و شایسته است از مسوولان و کارکنان نیروی انتظامی استان قزوین به دلیل حضور موثر و فعال در عرصه ارتقای امنیت اجتماعی قدردانی شود.
همچنین در این مراسم فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین بر همکاری پلیس و دستگاه قضایی در برخورد با مجرمان و کاهش جرایم تاکید کرد.
7391/ 614
انتهای پیام /*




17/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن