تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درباره آيه «ياد خدا بزرگتر است» ـ : به ياد خدا بودن در هنگام روبه رو شدن با حلال و ح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802812780




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نام افراد ويژه خوار بايد بر سر زبان روزنامه نگاران قرار بگيرد/ خواستار رقابت منطقي رسانه هاي دولتي و خصوصي هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۴۶ب.ظ)
روحاني: نام افراد ويژه خوار بايد بر سر زبان روزنامه نگاران قرار بگيرد/ خواستار رقابت منطقي رسانه هاي دولتي و خصوصي هستيم رييس جمهوري گفت: در تلاش هستيم تا رسانه هاي خصوصي در کنار ساير رسانه هايي که از بودجه هاي دولتي بهره مند مي شوند قرار گيرند و رقابت عادلانه تري با هم داشته باشند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، حسن روحاني در مراسم اختتاميه بيستمين جشنواره مطبوعات خبرگزاري ها و پايگاه هاي اطلاع رساني با بيان اين مطلب تصريح کرد: اين جشنواره يعني جشنواره احترام به آزادي بيان، با برپايي آن اين اميد به اصحاب رسانه داده شده که بتوانند با آزادي بيشتري به کار خود بپردازند.
وي افزود: ارتباطات و اطلاعات يکي از مهمترين مباني مطرح شده در عصر حاضر هستند و بايد به صاحبان فکر و انديشه احترام بيشتري گذاشته شود.
رييس جمهور خواستار آزادي بيشتر بيان و قلم در کشور شد و خاطر نشان کرد: گردش آزاد اطلاعات زمينه پيشرفت و تعالي کشور را فراهم مي کند زيرا در جامعه اي که دهان ها بسته شود و قلم ها شکسته اعتماد عمومي از آن جلامعه رخت خواهد بست.
روحاني با بيان اين که دولت يازدهم به آزادي مسوولانه مطبوعات معتقد است اظهار کرد: در هر جامعه اي اصول، ارزش و مقدساتي وجود دارد که بايد به آنها احترام گذاشته شود و رسانه هاي کشور ما نيز از اين قاعده مستثنا نيستند.
روحاني با اشاره به قدرت رسانه ها در کشورها گفت: هر چه قدرت رسانه بيشتر شود توان کشور بالا خواهد رفت و مسوولان گذشته بايد پاسخ دهند چرا بعد از 35 سال کاري نکرده اند که بزرگان ما از شرايط فرهنگي جامعه رضايت داشته باشند.
رييس جمهور با تاکيد بر اينکه امروز ديگر نبايد نگران فرهنگ جامعه باشيم بيان کرد: بايد تلاش کنيم مسائل فرهنگي حل شود تا بتوانيم به ساير معزلات جامعه از جمله آلودگي هوا اختلالات اجتماعي، اعتياد و طلاق بپردازيم.
رييس جمهور خواستار رقابت عادلانه تر رسانه هاي وابسته به دولت و رسانه هاي خصوصي کشور شد و اذعان کرد: اگر بحث اعتدال را مطرح مي کنيم بايد در کنار آن شرايط را فراهم سازيم که رسانه هاي بخش خصوصي بتوانند در رقابتي متوازن و متعادل با رسانه هاي دولتي رقابت کنند.
وي ادامه داد: از ابتداي انقلاب تا کنون تنها دو رزنامه که از بودجه عمومي بهره مند بوده اند توانسته اند به صورت پايدار فعاليت کنند و ساير رسانه اي خصوصي از آنها عقب افتاده اند.
روحاني با بيان اينکه بايد اسامي ويژه خواران از جيب رييس قوه قضاييه خارج شود تصريح کرد: نه تنها بايد ويژه خواران از سوي رييس قوئه قضاييه به مردم معرفي شود بلکه بايد شرايطي را فراهم کنيم که اسامي ويژه خواران بر سر زبان روزنامه نگاران بيفتد تا از اين طريق جلوي ويژه خواري ها گرفته شود.
روحاني با اشاره به دژ فولادي ساخته شده براي برخي رسانه ها خاطر نشان کرد: در حال حاضر رسانه هايي در کشور فعاليت مي کنند که نه قوه اجرايي و نه قوه قضاييي مي تواند با آنها مقابله کند.
وي ادامه داد اين راسانه ها هم اکنون خود را نه تنها قيم دولت مي دانند بلکه احساس مي کنند قيم تمام احزاب جناح ها و حتي مردم هستند و بايد با آنها مقابله شود.
رييس جمهور با تاکيد بر اينکه مخالف توقيف جرايد و رسانه هاي گروهي به دليل اشتباهات جزيي و کلي هستم گفت: ممکن است جريده اي خطا کرده و مرتکب اشتباه بزرگي شود اما در اين شرايط هم نبايد کل رسانه را ببنديم. وي افزود: بايد با نويسنده خطا کار و مدير مسئول آن رسانه برخورد شود و جلوي ادامه فعاليت کارکنان آن رسانه گرفته نشود.
روحاني در خصوص انتقادات صورت گرفته شده از مسوولان دولت يازدهم اذعان کرد: از زمان روي کار آمدن دولت يازدهم شاهد انتقادات زيادي به بدنه دولت و خود من هستيم اما معتقدم اگر اين انتقادات سازنده است نبايد جلوي آنها گرفته شود و از هيئت وزيران نيز خواسته ام که تا حد امکان از رسانه اي شکايت نکنند.
روحاني خواستار همکاري بيشتر رسانه ها به منظور اجرايي شدن فاز دوم هدفمندي يارنه اي شد و بيان کرد: براي اجرايي شدن فاز دوم هدفندي يارانه ها نيازمند همکاري رسانه ها هستيم و اگر آنها با ما همکاري کنند يقين دارم که مي توانيم در اين مسير موفق عمل کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن