تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس براى كسب رضايت خدا و آگاهى در دين قرآن بياموزد، ثوابى مانند همه آنچه كه به ف...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804701237




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروین: اگر بترسیم در تیم ملی را تخته کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
پروین: اگر بترسیم در تیم ملی را تخته کنیم




مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ما نباید از باختن در بازی‌های دوستانه هراسی داشته باشیم، در غیر این ‌صورت باید در تیم ملی را تخته کنیم و فقط به تمرین بپردازیم.





خبرگزاری فارس: علی پروین در مورد عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی برابر کویت و بازی دوستانه مقابل گینه اظهار داشت: اگر ما حرفی می‌زنیم فقط به عنوان دلسوزی است چون من آرزویم این است که تیم ملی ما که با سختی و البته پس از آن شیرینی به جام جهانی رفت دست از پا درازتر برنگردد و انشاء‌الله طوری شرایط مهیا شود که بچه‌ها با حضور در جام جهانی پدیده شوند و تیمی باشند که همه از آنها تعریف و تمجید کنند.

وی افزود: ما بازی‌های خوبی را مقابل کویت و گینه انجام دادیم. بالاخره کی‌روش مشخص بود به دنبال دو هدف خاص خودش است؛ محک زدن جوانان و بررسی بازیکنان با تجربه که به نظرم به هدفش رسید. ما اگر بخواهیم در این گونه بازی‌ها از باخت بترسیم باید در تیم ملی را ببندیم و فقط تمرین کنیم که این هم فایده‌ای ندارد.

پروین ادامه داد: پس ما هرگز نباید از باخت بترسیم. گینه با بازی خوبش مقابل ما به نظرم بخشی از ضعف‌های ما را به ما نشان داد. این تیم ملی و بچه‌ها نیاز به 4 بازی دوستانه و اردوی تدارکاتی گردن کلفت دارند. صد روز تا جام جهانی مانده وقت بدی نیست پس بهتر است تا دیر نشده به جای قدم زدن برای رسیدن به هدفمان بدویم.

پروین خاطر نشان کرد: البته طبیعی است که پس از هر باخت شاید انتقادهایی باشد اما به نظرم هرگز نباید از این انتقادها و این باخت‌ها ترسی داشته باشیم. باخت مقابل گینه بد نبود چون تیم ملی ما به هدفش رسید و بچه‌ها پس از 4 یا 5 روز که دور هم جمع شدند و در این بازی به میدان رفتند. استارت خوبی بود اما باید بیشتر کار کنیم تا در جام جهانی زنگ تفریح نشویم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سؤالی که آیا باخت مقابل گینه برای تیم ملی خطرناک بود، گفت: به نظرم هرگز خطرناک نبود. در بازی‌های دوستانه از این اتفاقات می‌افتد و به نظرم بد نیست. اصل این است که در بازی‌های رسمی مقابل تیم‌ها دست و پا بسته نباشیم. همین ماتیوس را نگاه کنید که در یک برنامه تلویزیونی نظراتشان را درباره 3 بازی ما در جام جهانی در کنار علی دایی مطرح کرد. پس اینها را باید کنار هم جمع کنیم و همه در راستای کمک به تیم ملی خرج کنیم. بالاخره این بازیکنان مانند ماتیوس و دایی و خیلی از مربیان و بچه‌های فوتبالی ما جام جهانی دیده‌اند و هر کس هم که الان حرفی می‌زند دلش برای تیم ملی می‌سوزد. ما آرزویمان سربلندی تیم ملی است و امیدوارم همه دست به دست هم بدهیم و بستری آماده کنیم تا انشاء‌الله بچه‌ها در جام جهانی بدرخشند. کارمان خیلی سخت است این را بارها گفته‌ایم اما باید زودتر کار را شروع کنیم تا ترس‌مان برای حضور در جام جهانی بریزد.







تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن