تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817205093




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرپلذهاب آماده پذيرايي و استقبال از مهمانان نوروزي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۷ب.ظ)
سرپلذهاب آماده پذيرايي و استقبال از مهمانان نوروزي است فرماندار شهرستان سرپلذهاب با بيان اينكه تمهيدات لازم براي استقبال از مسافران نوروزي انديشيده شده است گفت: با توجه به موقعيت جغرافيايي ، آب و هوايي و تاريخي ، شهرستان سرپل ذهاب آماده پذيرايي از مهمانان نوروزي و كاروانهاي راهيان نور است .
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ فرماندار شهرستان در جلسه برنامه ريزي برنامه هاي استقبال از مهمانان نوروزي و كاروانهاي راهيان نور كه در محل اردوگاه سراب گرم شهرستان سرپل ذهاب تشكيل شد.با اشاره به موقعيت جغرافيايي ، آب و هوايي و تاريخي شهرستان، سرپل ذهاب را يكي از مكانهاي تفريحي دانست كه هر ساله تعداد زيادي مسافر از استانهاي همجوار به اين منطقه مسافرت مي كنند و از نقاط تاريخي و طبيعي و زيارتي آن ديدن مي نمايند .
ميرزا مراد پيرو به نقش مهم ستاد مهمانان نوروزي اشاره داشت و خاطر نشان شد : با توجه به فرا رسيدن بهار طبيعت و آغاز سفرهاي نوروزي بايد تمهيدات لازم براي استقبال و رفاه حال مسافران و گردشگران به اين شهرستان انديشيده شود .
وي افزود: سرپلذهاب از هم‌اكنون براي پذيرايي از مهمانان نوروزي آماده است و تمامي برنامه هاي لازم براي اسكان و اقامت مسافران در اين شهرستان فراهم شده تا كساني‌كه اين شهر تاريخي را براي تعطيلات نوروز انتخاب مي‌كنند، خاطره خوشي را با خود ببرند.
فرماندار شهرستان در ادامه گفت : شهرستان سرپل ذهاب داراي ۲۴۱ آثار باستاني است و اظهار داشت: هر ساله تعداد زيادي از گردشگران براي آشنايي با اين آثار تاريخي از ديگر استانهاي كشور به شهرستان مي آيند و در صورت معرفي و شناساندن درست اين آثار مي توانيم صنعت گردشگري را در اين شهرستان رونق بخشيم.
پيرو در اين راستا افزود : از جاذبه هاي تاريخي فرهنگي و طبيعي اين شهرستان مي توان به گوردخمه دكان داوود،زيج منيژه، حوض منيژه، بناي يادماني تاق گرا، نقش برجسته اشكاني ميان كل، نقش برجسته گودرز شاه، برد عاشقان، قلعه گبري، قلعه شاهين، مقبره احمد بن اسحاق، آبشار پيران و سرابگرم اشاره نمود كه هر ساله تعداد بازديد كنندگان زيادي را به خود اختصاص مي دهد.
ايشان شهرستان را يكي از مناطق هدف راهيان نور دانست و تصريح نمود : با آغاز تعطيلات عيد در كنار مسافرهاي نوروزي كاروانهاي راهيان نور نيز به اين شهرستان خواهند آمد و از مناطق عملياتي يادمان شهداي بازي دراز و پادگان ابوذر ، يادمان شهداي گمنام ، يادمان شهيد شيرودي ، كورموش ، زيارتگاه شهداي قراويز بازديد به عمل مي آورند.
فرماندار شهرستان در ادامه به برپايي ۷۰ تخته چادر هلال احمر در ورودي شهرستان ، تجهيز ۱۳ مدارس و خانه معلم و ۹۱ كلاس براي اسكان مهمانان نوروزي و كاروانهاي راهيان نور ، تامين روشنايي و نصب شير آب آشاميدني در محل اسكان مهمانان نوروزي ، ساماندهي سرويس هاي بهداشتي پاركها و اماكن اقامتي و زيارتي ، تعمير و لكه گيري تابلوهاي شهر و خط كشي جاده هاي برون شهري ، برپايي نمايشگاههاي صنايع دستي ، نظارت بر قيمت كالاها و جلوگيري از گرانفروشي ، كنترل ترافيك ،كنترل مسائل امنيتي و راهيان نور ، استقرار امكانات جاده ايي و پليس راه در مناطق حادثه خيز ، فعاليت داروخانه هاي شبانه روزي در ايام تعطيل ، زيبا سازي معابر سطح شهر اهم برنامه هايي بود كه پيرو در ادامه به آنها اشاره كرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن