تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818736464




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرصت تحقق رویای قهرمانی دبیری در بازی امروز/ نیم نگاه تبریزی ها به مصاف گیتی پسند و منصوری


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان شرقی لیگ برتر فوتسال/
فرصت تحقق رویای قهرمانی دبیری در بازی امروز/ نیم نگاه تبریزی ها به مصاف گیتی پسند و منصوری
تبریز – خبرگزاری مهر: تیم دبیری تبریز امروز این فرصت را پیش رو می بیند که در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور را از آن خود کرده و اولین جام قهرمانی فوتسال تبریز را به ارمغان بیاورد.



به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و پنجم و ماقبل پایانی رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور عصر امروز شنبه با انجام هفت دیدار در شهرهای مختلف سپری می شود و طی آن سه تیم تبریزی حاضر در این رقابت ها در خانه حریفان خود به میدان می روند. بر اساس برنامه، تیم صدرنشین دبیری تبریز در یکی از حساس ترین بازی های هفته که به جرات می توان گفت یکی از بازی های مهم فصل هم می تواند باشد، در خانه تیم رده سومی حفاری اهواز صف آرایی می کند. اهمیت این بازی از آنجایی است که پیروزی تیم دبیری می تواند همراه با کسب جام قهرمانی برای این تیم تبریزی، آن هم در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل باشد. این رویای دست یافتنی و نزدیک تیم دبیری در حالی امروز می تواند محقق شود که علاوه بر پیروزی خود این تیم در خانه حفاری اهواز، در بازی همزمان تیم گیتی پسند رده دومی نیز برابر تیم رده چهارمی شهید منصوری قرچک تن به شکست بدهد. هم اکنون در جدول رده بندی مسابقات، تیم دبیری تبریز با 56 امتیاز در صدر قرار دارد و گیتی پسند اصفهان با یک امتیاز کمتر در جایگاه دوم ایستاده است. همچنین تیم حفاری اهواز با 50 امتیاز سوم است و تیم شهید منصوری نیز با 47 امتیاز خانه چهارم را در اختیار دارد. به روی کاغذ، شانس تیم های دبیری و گیتی پسند برای کسب عنوان قهرمانی با اندکی سنگینی کفه ترازو به سود تبریزی ها، تقریبا برابر است اما با توجه به فاصله امتیازی حفاری با دو تیم بالای جدولی، در فاصله دو هفته مانده تا پایان فصل نمی توان برای این تیم اهوازی درصد بالایی برای قهرمانی متصور بود. نتایج امروز لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در صورت ثبت پیروزی دبیری و شکست گیتی پسند در بازی های همزمان، جام قهرمانی را به ویترین افتخارات فوتسال تبریز که جای آن خالی است، یک هفته زودتر از پایان فصل اضافه خواهد کرد اما چنانچه نتایجی غیر از این رقم بخورد، هفته پایانی این مسابقات چهره تیم فاتح لیگ را مشخص خواهد کرد. دبیری تبریز در بازی رفت با دشواری زیادی توانست تیم سختکوش حفاری اهواز را با نتیجه پنج بر سه شکست دهد. اما در یکی در بازی های همزمان امروز، تیم شهرداری تبریز در خانه تیم زمزم اصفهان پیکار خواهد کرد. شهرداری با 32 امتیاز در رده هشتم جدول ایستاده و تیم زمزم اصفهان با 17 امتیاز در خانه دوازدهم قرار دارد. در بازی رفت شاگردان اسماعیل تقی پور در تیم شهرداری تبریز موفق شدند با یک گل از سد حیف خود عبور کنند. همچنین در یکی دیگر بازی های امروز، تیم هلال احمر تبریز در تهران به میهمانی تیم تاسیسات دریایی می رود. این دیدار مصاف دو تیم 29 امتیازی است که به ترتیب در رده های نهم و دهم جدول قرار گرفته اند. بازی رفت دو تیم در تبریز با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسیده بود. هر هفت بازی هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور از ساعت 16 امروز شنبه 17 اسفند برگزار خواهد شد.


۱۳۹۲/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن