تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803514266




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف سلاح ایران، شلیک در اتاق مذاکره با ایران، حمله نظامی به ایران!


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



کشف سلاح ایران، شلیک در اتاق مذاکره با ایران، حمله نظامی به ایران!
با توجه به برگزاری نشست هفته گذشته افراطیون صهیونیست "آیپک" در آمریکا، اظهار نظرهای افراطی از سوی مقامات آمریکایی و صهیونیستی علیه ایران و کشف سلاح های خیالی از ایران، عادی به نظر می رسید.




    به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، در حالی که بحران اوکراین، در هفته گذشته صدر اخبار رسانه ها را به خود اختصاص داده بود؛ اما خبرهای ایران به خصوص گفت و گوی اوباما با نشریه بلومبرگ، دیدار اوباما با نتانیاهو، نشست صهیونیست های افراطی آیپک و ادعای توقف کشتی و کشف سلاح های ایرانی، برای رسانه ها مهم بودند. نگاهی به این خبرها می اندازیم:    

    * خبرهای هسته ای: توافق نهایی، تحریم ها، ...     ایران، فریبکار نیست/ باید لحن خود را تغییر دهیم: «اگر انتظار پاسخ معنی دار و واکنش مناسب از سوی ایران را داریم، باید زبان احترام را جایگزین تحریم ها و تهدیدها کنیم. ایران در خاورمیانه پرآشوب و ناامن، به بندرگاه صلح و ثبات تبدیل شده است.»     معماری تحریم های ایران ثابت مانده است/ اعمال تحریم های جدید: جان کری اظهارات خود در اجلاس آیپک را با موضوع ایران آغاز کرد و به اسرائیل اطمینان داد که جلوی دستیابی ایران به سلاح هسته ای را خواهد گرفت.     تقاضای غربی ها از ایران: جواب این سؤالات را بدهید: اتحادیه اروپا طی بیانیه‌ای از ایران خواسته است که دسترسی بازرسان آژانس به تمام مدارک، مراکز و افرادی که آژانس به دنبال آنهاست را فراهم کند.     درخواست هسته ای ظریف در ژاپن: در دیدار وزیر خارجه ایران و نخست وزیر ژاپن، "شینزو آبه" با اشاره به سابقه کشورش در زمینه استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای٬ از آمادگی توکیو برای انتقال تجربه و همکاری هسته‌ای به ایران خبر داد.     ایران باید تمام اتهامات هسته ای را برطرف کند: بحث بر سر انحرافات هسته ای ایران باید موضوع مذاکرات آینده باشد.    

    روحانی: از خطوط قرمز عبور نمی کنیم: «تأکید می کنم که به هیچ عنوان این دولت در هیچ شرایطی از خط قرمزها عبور نخواهد کرد.»     پیشنهاد سناتور آمریکایی برای حل مسئله هسته ای ایران!:  رابرت منندز: «غرب با دو گزینه مواجه است: اول، ایران مسلح به تسلیحات هسته ای. دوم: انجام اقدام نظامی نسبت به ایران.»  
حسن نیت آمریکایی در قاب آیپک؛ تحریم های بیشتر و توقف غنی سازی: نتانیاهو در نشست آیپک: «من از قدرت های بزرگ درخواست می کنم تا جلوی ایران را برای غنی سازی هسته ای بگیرند و تمام پتانسیل های این کشور را برای غنی سازی از بین ببرند. وی افزده که اگر لازم باشد، برای دفاع از اسرائیل به ایران حمله یک جانبه نظامی انجام خواهد داد.»    

 
 شرکت های بزرگ آمریکایی در راه ایران: شرکت‌های اروپایی هیأت‌هایی را به ایران فرستاده‌اند. این اقدام آن‌ها موجب انتقاد اوباما مبنی بر این شده که شرکت‌های اروپایی اقدام پیش از موقع کرده‌اند. به رغم این موضوع، شرکت‌های آمریکایی هم به دنبال ورود به ایران هستند.     اوباما: دوستی، نزدیک‌تر از اسرائیل نداریم/ جلوی ایران را می گیرم:  اوباما: «من کاملا متعهد هستم که جلوی دستیابی ایران به سلاح اتمی را بگیرم.» نتانیاهو عمیقا نسبت به تلاش های آمریکا برای دستیابی به توافق نهایی هسته ای با ایران، بدبین است.     تعهد مطلق اوباما به نتانیاهو/ در اتاق مذاکره با ایران شلیک نکنید: اوباما در دفاع از مخالفت با تحریم‌های بیشتر علیه ایران گفت که هدف تحریم‌ها آوردن این کشور به پای میز مذاکره بوده، و این که در حال مذاکره دوباره تحریم‌ها را تشدید کنیم به معنای "شلیک تیر" در اتاق مذاکره است.    

    اظهارات وزیر خزانه داری آمریکا در مورد توافق ژنو: «این توافق اگر مانع از تهدید هسته‌ای [رژیم صهیونیستی] اسرائیل یا هر طرف دیگری از سوی ایران نشود، پذیرفته نخواهد شد.»     اوباما: ایرانِ قدرتمند، تهدید من را جدی گرفته است / 95 درصد تحریم‌های ایران برجای خود باقی است!: باراک اوباما در مصاحبه با بلومبرگ (bloomberg):ایرانی ها تهدید "همه گزینه ها روی میز است" را بسیار جدی گرفته اند! اوباما گفته، رفتارهای طرف ایرانی، بدون فکر نیست و آن ها متوجه منافعشان هستند.     نتانیاهو: مقابل توفان ها می ایستم/ نگرانی از نرمش آمریکا با ایران: همه ارزیابی‌ها حاکی است که نتانیاهو تلاش خواهد کرد در دیدار با اوباما و سخنرانی در "آیپک" و سایر دیدار‌ها و مصاحبه‌هایش، سیاست‌های مورد نظر خود را در مورد برنامه اتمی ایران تشریح کرده و برای قبولاندن آن به آمریکا، تلاش کند.    

    نامه آیپک به اوباما؛ درخواست محدودیت بیشتر برای ایران: پس از شکست تلاش ها و مبارزات در کنگره علیه راهبرد دیپلماسی اوباما، لابی آیپک [با ارسال نامه به رئیس جمهور آمریکا] راه دیگری را امتحان کرده است.     روحانی: سلاح اتمی خط قرمز است: «ایران پیمان های ممنوعیت گسترش تسلیحات اتمی و شیمیایی را امضا کرده است تا به جهان نشان دهد در پی چنین تسلیحاتی نیست. حتی اگر به این دلیل هم نمی بود، باورها، دین، مذهب و  اصول ما به ما می گوید دنبال چنین تسلیحاتی نباشیم.»  

ادعای جدید صهیونیست ها: کشف سلاح در کیسه های سیمان ایرانی!     * جنجال رسانه ای صهیونیست ها: کشف سلاح های ایرانی     ادعای صهیونیست ها: ضبط کشتی حامل سلاح های ایران به مقصد غزه: کانال 10 تلویزیون رژیم صهیوینستی نیز مدعی شد: تسلیحات این کشتی قرار بوده به صورت مساوی میان حماس و جهاد اسلامی تقسیم شود.     کاشت در دریای سرخ، برداشت در واشنگتن/ تکرار سناریوی «محور شرارت»!: جنجال رسانه ای صهیونیست ها به سرعت انجام شد تا آنجا که در بیانیه ای فوری که توسط ارتش رژیم صهیونیستی صادر شد ادعا شد که کماندوهای ارتش اسرائیل توانسته اند بر یک کشتی حامل موشک های زمین به زمین در مقابل آب های سودان در دریای سرخ تسلط پیدا کنند. رادیو فردا  نوشت: «ضبط محموله جدید موشکی در حالی اعلام می‌شود که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، برای افزودن فشار بر ایالات متحده به منظور سخت‌گیری بیشتر نسبت به ایران هم‌اینک به آمریکا سفر کرده‌است.»     همکاری آمریکا با اسرائیل در رصد کشتی حامل سلاح:  سخنگوی کاخ سفید توضیح داد که باراک اوباما رئیس جمهور امریکا از فرماندهان نظامی خود خواست تا نقشه هایی را برای حمله به کشتی در صورت نیاز به تصرف آن آماده کنند.     واکنش وزیر دفاع آمریکا به دروغ پردازی جدید اسرائیل علیه ایران: روشن است که اقدامات غیر قانونی از سوی ایران غیر قابل قبول جامعه بین المللی و نقض آشکار تعهدات شورای امنیت سازمان ملل متحد در ایران است.     ظریف به جنجال آفرینی جدید اسرائیل علیه ایران این طور پاسخ داد:  «نتانیاهو در واشینگتن است... و ناگهان... یک کشتی ایران را با سلاح می‌گیرند. فقط تصادف بود؟»    

  * خبرهای دیگر     حمله ایران به سیستم تأسیسات نظامی آمریکا: «ایران به طرز غیرمنتظره ای توانسته در مدت زمانی کوتاه قابلیت های سایبری خود را ارتقا بخشد. »     سفر مهم کاترین اشتون به ایران: پس از سفر خاویر سولانا در ژوئن ۲۰۰۸، این اولین دیدار یک مسؤول عالی رتبه اتحادیه اروپا از ایران است. کاترین اشتون به عنوان رییس دیپلماسی اروپا به ایران خواهد رفت.     نقش مهم ایران در جنگ آمریکا و روسیه: وضع تحریم و مجازات علیه یک دشمن کار ساده ای است. این کار زمانی سخت می شود که بخواهیم شریک خود را مجازات کنیم. تفاوت میان جنگ سرد و قرن بیست و یکم نیز درهمین جاست.     خطای بزرگ آمریکا در رابطه با ایران: « آوردن نام ایران در کنار کره شمالی و عراق، تنها باعث شد تا اظهارات مقامات کاخ سفید به شدت نامعقول و احمقانه جلوه کند.»     حمله وزارت خارجه ایران به وزارت خارجه آمریکا/ شما نمی توانید موعظه کنید: آمريکا در افکار عمومی بين المللی،" نماد دخالت گسترده در حوزه خصوصی افراد، نقض گسترده و سيستماتيک حقوق بشر در زندانهای ابوغريب، بگرام و گوانتانامو و جلوگيری از مجازات عاملين اين جنايات، بازداشت خودسرانه و شکنجه افراد در شبکه زندانهای مخفی آمريکا از جمله در اروپا" است.     444   برای دیدن اخبار رسانه های انگلیسی و رسانه های عربی کلیک کنید        




۱۳۹۲/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۳




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن