تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815584547




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزمون دکتری نیمه متمرکز در دانشگاه گنبدکاووس برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آزمون دکتری نیمه متمرکز در دانشگاه گنبدکاووس برگزار شد گنبدکاووس - ایرنا - آزمون ورودی دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال 93 باحضور یکهزارو 220 داوطلب در دانشگاه گنبدکاووس و دانشکده فنی کوثر این شهرستان برگزار شد.


رییس دانشگاه گنبدکاووس روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 93 همزمان با 53 شهر ایران اسلامی صبح جمعه 16 اسفند در محل این دانشگاه برگزار شد.
دکتر ˈعلی ستاریانˈ افزود: دراین آزمون یکهزارو 220 داوطلب آقا و خانم شرکت داشتند که آزمون آقایان در محل این دانشگاه و آزمون خواهران نیز درمحل دانشکده فنی و حرفه ای کوثر این شهرستان با موفقیت برگزار شد.
وی با بیان اینکه نتایج اولیه این آزمون دهه سوم فروردین ماه 93 منتشر خواهد شد، گفت: انتخاب رشته ازسوی داوطلبان مجاز، از طریق سایت سنجش درنیمه اول اردیبهشت ماه 93 صورت خواهد گرفت.
دکتر ستاریان، اضافه کرد: نتایج نهایی این آزمون نیز پس از انجام مراحل مصاحبه و بررسی صلاحیت های علمی و فعالیت های پژوهشی، نیمه اول شهریور ماه 93 روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.
هم اکنون دانشگاه گنبدکاووس در 51 رشته تحصیلی که 3 رشته آن درمقطع دکتری است، افزون بر 3 هزار دانشجو دارد.
/7479/622/
انتهای پیام /*




17/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن