تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس درصدد عيب جويى برادر مؤمنش برآيد، تا با آن روزى او را سرزنش كند، مشمول اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813096758




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لاوروف به آمریکا هشدار داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

لاوروف به آمریکا هشدار داد مسکو - ایرنا - سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در گفتگوی تلفنی با جان کری همتای آمریکایی خود نسبت به عواقب اقدامات نسنجیده این کشور هشدار داد.


به گزارش ایرنا به نقل از وزارت امور خارجه روسیه، لاوروف جمعه شب در گفت وگوی تلفنی با کری، وی را از اقدامات شتاب زده در مساله اوکراین برحذر داشت.
در این گزارش آمده است: وزیر امور خارجه روسیه به طرف آمریکایی هشدار داد، از اعمالی که ممکن است به روابط روسیه و آمریکا ضربه بزند، بپرهیزد.
وی همچنین گفت: در صورت تحریم روسیه از طرف آمریکا، چنین اقدامی به منافع واشنگتن ضربه خواهد زد.
ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه نیز بامداد امروز در گفت وگوی تلفنی با باراک اوباما همتای آمریکایی خود وی را از هر گونه اقدامی که به روابط دو کشور لطمه بزند برحذر داشت.
رییس جمهوری روسیه بر اهمیت فراوان روابط روسیه و آمریکا برای تامین ثبات و امنیت جهان تاکید کرد و افزود: روابط روسیه و آمریکا نباید قربانی اختلافات دو کشور در مورد مسایل بین المللی حتی مساله بسیار مهم شود.
رییس جمهوری روسیه همچنین گفت: حکومت کنونی اوکراین که بر اثر کودتای غیرقانونی بر سر کار آمده است و از حمایت مردم این کشور برخوردار نیست، تصمیم های کاملا غیرقانونی و غیرمشروع خود را بر ساکنان مناطق شرقی و جنوب شرقی اوکراین تحمیل می کند.
پوتین تاکید کرد: روسیه نمی تواند درخواست برای کمک به مردم این مناطق را نادیده بگیرد و کاملا حساب شده و سنجیده رفتار می کند و اقدامات این کشور مطابق با معیارهای قوانین بین المللی است.
به گزارش کاخ کرملین، پوتین و اوباما همچنین در مورد وضعیت اوکراین گفت وگو کردند و در جریان این مباحثه، دو طرف در مورد رویکردهای حل مسایل اوکراین و ارزیابی علل بروز بحران کنونی و وضعیت این کشور اختلاف داشتند.
سران دو کشور توافق کردند وزیران امور خارجه روسیه و آمریکا به تماس های فشرده برای بررسی مساله اوکراین ادامه دهند.
روابط روسیه و آمریکا در یک هفته اخیر به دنبال حمایت روسیه از تلاش های دولت محلی کریمه برای جدا شدن از اوکراین که با روی کار آمدن حکومت جدید این کشور آغاز شده به شدت تیره شده است.
آمریکا و اتحادیه اروپا برای مجازات روسیه بخاطر حمایت این کشور از ساکنان روس تبار منطقه کریمه و مناطق شرقی اوکراین، تحریم هایی را علیه این کشور اعمال کرده اند.
اروپام/2242**518 **1597
انتهای پیام /*




16/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن